ViPcom heeft een partnerschap aangekondigd met Talkdesk®-Inc, een wereldwijde cloud contact center leverancier voor klant gefocuste bedrijven. Hiermee zal ViPcom contact center oplossingen bieden van Talkdesk (CX).
Door deze samenwerking krijgen klanten toegang tot de volledige suite van Talkdesk-oplossingen voor cloud contact centers, waaronder Talkdesk CX Cloud™, het paradepaardje van het bedrijf. Talkdesk CX Cloud combineert Enterprise performance met eenvoud voor de organisatie en stelt bedrijven in staat hun contact center activiteiten eenvoudig aan te passen aan de veranderende behoeften van hun klanten. Met als resultaat een hogere productiviteit, grotere klanttevredenheid en kostenbesparingen.
De samenwerking stelt ViPcom in staat om Talkdesk cloud contact center oplossingen te leveren en te implementeren en zo ondernemingen in staat te stellen zich snel aan te passen in de digitale wereld, kosten te besparen en klanttevredenheid te verbeteren. Talkdesk heeft extra functies vanuit de suite zoals een virtuele agents, Artificial Intellligence, speech-enabled interactive voice response (IVR), CRM, bots, quality monitoring, workforce management en kennismanagement.
Wim van Tol, commercieel directeur ViPcom, legt uit dat de nieuwe samenwerking bedrijven in staat stelt klantervaringen te leveren: “Organisaties in Nederland migreren in hoog tempo naar de cloud en met Talkdesk CX Cloud hebben we een kans om voorop te lopen met een uiterst moderne cloud oplossing. We zien nu al een golf van automatisering, robotica, analytics en kunstmatige intelligentie opkomen en met Talkdesk als strategisch platform kunnen deze geavanceerde toepassingen nu eenvoudig aan onze klanten leveren.”
We zijn onder de indruk van de explosieve wereldwijde groei die Talkdesk de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. Hun positie als leider in het Gartner Magic Quadrant voor Contact Center as a Service bevestigt de kracht van het bedrijf.
De Talkdesk CX Cloud™ biedt klanten voordelen als een ‘born-in-the-cloud‘ omgeving van de volgende generatie die de eisen en wensen voor een flexibele omnichannel customer experience center uitstekend kan invullen. Klantenorganisaties kunnen gemakkelijk overstappen van hun traditionele contactcenter omgeving naar dit geïntegreerde, intuïtieve platform. Innovaties in klantcontact kunnen makkelijk en snel worden ingezet zonder ingewikkelde IT processen en complexe infrastructuur.
Steve Hale, regonal VP channels voegt toe: “De klantervaring is hard op weg om de producten en diensten die organisaties leveren te overschaduwen en de belangrijkste drijfveer te worden voor het opbouwen van merkvertrouwen en -loyaliteit”, aldus Steve Hale, VP channels Europa bij Talkdesk. “Organisaties erkennen dit en evolueren hun contactcentra tot een strategische bron voor het aandrijven van betere klantervaringen. ViPcom zet zich in om bedrijven te helpen die transformatie te maken en betere klant ervaringen te creëren met Talkdesk-software die het best past bij hun behoeften en CX-doelstellingen.”