Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Connexie BE»Verkooptraining voor technici, software engineers en consultants
    Connexie BE

    Verkooptraining voor technici, software engineers en consultants

    26 mei 20222 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Technici, software engineers en technische account managers of consultants in de Telecom en IT hebben vaker én intensiever contact met klanten dan verkopers. In de basis hebben ze daardoor meer zicht op commerciële kansen. Maar hoe ontsluit je dit verkooppotentieel bij jezelf? Hoe kun je als niet-verkoopmedewerker bijdragen aan het commerciële succes van je organisatie? Speciaal hiervoor is deze training. 

    In één dag geven ze inzicht in (ver)koopprocessen en leren ze hoe je hierin succes kunt boeken zonder dat ze je willen veranderen in een gelikte salestijger.  

    Ze behandelen sociale (verkoop)vaardigheden en leren je (door)vraagtechnieken te ontwikkelen. Alles vanuit de gedachte hoe je als vanuit je techniek- of technologie-achtergrond het liefst werkt en communiceert. 

    Trainer is Gerard van den Heuvel, eigenaar van AC-Company. Binnen zijn opleidingsbureau heeft hij zijn meer dan 30 jaar ervaring als accountmanager, salesmanager en salestrainer binnen de ICT-branche gebundeld tot deze hands-on training. In de telecomsector heeft Gerard onder meer soortgelijke trainingen gegeven voor medewerkers van toonaangevende organisaties als DSTNY en Lydis.

    Ze sluiten de training af met een stoomcursus social selling onder leiding van een ervaren marketeer, waarin ze je leren hoe je in beeld kunt blijven bij de klant en hoe die je als autoriteit ziet op je vakgebied, met name via social media.

    Wat leer je deze dag:

    • Inzicht in verkoopprocessen; 
    • Waar wordt een klant blij van, zodat je de klant beter kunt helpen;
    • Hoe goed luistert een techneut eigenlijk (nul-meting);
    • Wat bereik je door het stellen van de (juiste) vragen;
    • Wat levert een goede gespreksvoorbereiding op;
    • Hoe kunnen we de pijn van de klant aanvoelen en waarderen;
    • Hoe blijf je in beeld bij je klant en hoe ‘verkoop’ je jezelf;
    • Sparren met gelijkgestemden.

    Programma vrijdag 3 juni:

    10.00 Start
    12.30-13.30 Lunch
    15.00 – 16.00 Social selling
    16.00 Borrel 

    Locatie: Van der Valk|Houten 

    Kosten: 495,00 euro ex BTW

    Aanmelden kan via: tbm@magentacommunicatie.nl of 024-345 41 50 

    Gerelateerd

    Vorige artikelWhatsApp Cloud API opent commerciële mogelijkheden rond berichtendienst
    Volgende artikel Smartphones Vivo vanaf juni in Nederland te koop

    Gerelateerde berichten

    mitel-bereikt-mijlpaal-van-drie-miljoen-cloud-abonnees

    Mitel rondt herstructurering af en richt zich op toekomst als gezonde organisatie

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    okt 14
    14 oktober - 16 oktober

    Network X 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!