Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Connexie BE»Telefonische klantenservice afgeschaft bij Frontier Airlines
Connexie BE

Telefonische klantenservice afgeschaft bij Frontier Airlines

6 december 20222 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Klanten die vluchtinformatie nodig hebben of hun reisplannen willen wijzigen, kunnen de Amerikaanse low cost carrier Frontier Airlines niet langer bellen en met een agent spreken. Klanten worden geadviseerd om contact op te nemen met de maatschappij via Facebook Messenger, sms, e-mail of ze kunnen wijzigingen aanbrengen in hun vluchten op haar app en website.

De ultra low-cost luchtvaartmaatschappij overgestapt op volledig digitale communicatie. Klanten die hulp of informatie zoeken bij de maatschappij moeten het doen met een online chatbot, sociale mediakanalen of WhatsApp. Wie met een live agent moet spreken, kan de 24/7 chattool van de maatschappij gebruiken.

“We hebben gemerkt dat de meeste klanten de voorkeur geven aan communicatie via digitale kanalen”, zei woordvoerder Jennifer F. de la Cruz in een verklaring en zei dat ze nu zo “snel en efficiënt mogelijk informatie kunnen ontvangen.”

Frontier staat bekend om zijn kostenbesparende maatregelen, zoals het in rekening brengen van kosten voor het vooraf toewijzen van stoelen en voor handbagage die de regels van de maatschappij overschrijdt. (Het controleert hun afmetingen wanneer je aan boord gaat).

Klanten die de klantendienst bellen, krijgen nu een geautomatiseerde boodschap te horen: “Bij Frontier bieden we de laagste tarieven in de sector door onze luchtvaartmaatschappij zo efficiënt mogelijk te exploiteren. We willen dat onze klanten ook efficiënt kunnen werken, daarom maken we het gemakkelijk om te vinden wat u nodig hebt op Flyfrontier.com of op onze mobiele app. We hebben ook een chatservice die 24/7 beschikbaar is.”

Haar concurrenten op het gebied van goedkope vluchten, Spirit Airlines en Allegiant Airlines, maken nog steeds gebruik van callcenters met live agents.

Breeze Airways, een luchtvaartmaatschappij die in 2018 werd opgericht door JetBlue’s David Neeleman, heeft zelfs geen telefoonnummer van een callcenter. Klanten worden geadviseerd om contact op te nemen met de maatschappij via Facebook Messenger, sms, e-mail of ze kunnen wijzigingen aanbrengen in hun vluchten op haar app en website.

Gerelateerd

Vorige artikelAnnelore Buijs wordt de nieuwe managing director van Cegeka Nederland
Volgende artikel 58% Nederlanders gebruikt telefoon achter het stuur

Gerelateerde berichten

De impact van green buildings op mobiele bereikbaarheid!

De impact van green buildings op mobiele bereikbaarheid!

Een ongeluk zit in een klein hoekje

Een ongeluk zit in een klein hoekje

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!