Snom gaat een strategisch partnerschap aan met Dstny voor Service Providers. Rob Fazekas, Senior Director Customer Success bij Dstny, besluit: “Voor Dstny betekent deze strategische samenwerking dat wij onze klanten helpen hun portfolio van high-end IP-eindpunten te verrijken met de deskphones en IP-dect systemen van Snom.”
Met de overname van Telepo van Mitel in de zomer van 2021 is Dstny de grootste Europese aanbieder van cloudcommunicatieoplossingen die een complete bedrijfscommunicatieoplossing als een service en Fixed Mobile Convergence (FMC)-platforms aanbiedt. De organisatie levert diensten aan meer dan 20 serviceproviders en carriers zoals Telia, Tele2, T-Mobile en Dstny Group in de EMEA-regio en bedient dagelijks meer dan 2 miljoen B2B-gebruikers.
De missie van de Provider is om de migratie van on-premises PBX naar UCaaS te stimuleren door samen te werken met een aantal van ’s werelds meest vooruitstrevende telco’s, alsmede met fabrikanten van state-of-the-art IP-Endpoints voor de B2B-markt, want als je denkt aan zakelijke communicatie, denk je natuurlijk ook aan hardware.
De in Duitsland gevestigde IP-specialist Snom Technology is in de zomer van 2020 al een technologisch partnerschap aangegaan met Telepo, door de interoperabiliteit tussen de eindpunten van Snom en het Telepo-platform tot stand te brengen. Bovendien versterkte de toetreding van Snom tot het strategische alliantieprogramma van Dstny in januari 2022 het partnerschap. Vandaag bevestigen beide bedrijven de intentie om gebruik te maken van gemeenschappelijke activa zoals de sterke Europese voetafdruk, de brede marktaanwezigheid over het hele continent, en de doelstelling om tegemoet te komen aan de opkomende verwachtingen ten aanzien van moderne telecommunicatie met best-in-class oplossingen.
Rob Fazekas, Senior Director Customer Success bij Dstny: “Het aangaan van een strategisch partnerschap met Dstny is een opwindende kans voor Snom om haar aanwezigheid in de levendige en snel veranderende Europese markt uit te breiden. Tegelijkertijd krijgen Dstny en haar klanten de geweldige kans om te profiteren van de 25 jaar ervaring, de veelzijdige, hoogwaardige producten, en de lokale expertise van de toonaangevende Europese IP-Phone leverancier Snom.
Stephan Fuchs, Channel Director Benelux & Nordics bij Snom, zegt hierover: “Ik ben erg blij en trots dat Dstny hun vertrouwen heeft gegeven aan Snom als strategische partner. Ze zijn een fantastisch team en geweldig om mee samen te werken. Dit partnerschap is een perfecte match tussen twee organisaties met zulke sterke Europese wortels. Ik geloof oprecht dat we een verschil kunnen maken in de dagelijkse business van zowel service providers als eindgebruikers”.
Rob Fazekas, Senior Director Customer Success bij Dstny, besluit: “Voor Dstny betekent deze strategische samenwerking dat wij onze klanten helpen hun portfolio van high-end IP-eindpunten te verrijken met de deskphones en IP-dect systemen van Snom. Het onderstreept ook een wederzijds commitment om de best-in-class oplossingen aan te bieden aan onze Europese service providers. Dit is een win-win voor iedereen en we zijn erg blij om samen te werken met Snom om de beste ervaring te bieden – voor zowel henzelf als hun klanten”.