Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»UC & C»SLTN/HPS breidt aanbod uit met NEC’s UNIVERGE BLUE Cloud Platform
    UC & C

    SLTN/HPS breidt aanbod uit met NEC’s UNIVERGE BLUE Cloud Platform

    16 september 20223 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Met 500 medewerkers helpt SLTN al ruim 25 jaar organisaties om hun bedrijfsprocessen eenvoudiger, sneller en efficiënter te laten verlopen. Dankzij partnerships met specialisten zorgt SLTN bij haar klanten voor efficiënte, geïntegreerde, toekomstvaste en innovatieve ICT-infrastructuur. Om in te kunnen spelen op de groeiende vraag, zocht SLTN/HPS uitbreiding van haar aanbod met een innovatief en toekomstbestendig platform om organisaties met slimme werkplekken en Multi Hybrid Cloud oplossingen te kunnen inrichten.

    Lex Erades, COO SLTN/HPS, licht de keus voor UNIVERGE BLUE toe: “Wij zijn onder de indruk van de krachtige functionaliteit die NEC’s UNIVERGE BLUE platform biedt. Het concept sluit ook goed aan bij onze bedrijfsfilosofie en hoe wij klanten willen bedienen. UNIVERGE BLUE maakt vanuit één enkele omgeving telefonie, chat, video vergaderen, contactcenter, beveiliging, het delen, samenwerken in en opslaan van bestanden mogelijk. Ook biedt het naadloze productiviteitsintegraties met MS Teams, Salesforce en Office365. De scherpe, vaste tarieven leveren onze klanten een aanzienlijk kostenvoordeel op, naast de voordelen van uitbestede gestroomlijnd IT-beheer en -administratie.”

    NEC’s UNIVERGE BLUE® CONNECT is een volledig geïntegreerde Unified Communications as a Service-oplossing, en UNIVERGE BLUE® ENGAGE een compleet Contact Center. Deze diensten worden vanuit een allesomvattend (alles-in-één) open Cloud communicatieplatform aangeboden voor één vast laag bedrag per maand. Gebruikers betalen alleen voor wat ze gebruiken en gebruikerslicenties kunnen van maand tot maand worden gewijzigd.

    “De keus van SLTN/HPS voor UNIVERGE BLUE is een groot compliment voor de kracht van onze oplossing”, zegt Fred Spronk, Sales Director bij NEC Enterprise Solutions EMEA. “De kennis en ervaring van SLTN/HPS als belangrijke speler op de Nederlandse IT markt is uniek, en hun beoordeling van UNIVERGE BLUE als één van de beste Cloud oplossingen op de markt is een geweldige erkenning van onze propositie.”

    Perfecte invulling van klantvraag

    UNIVERGE BLUE geeft perfect invulling aan de toenemende klantvraag waarbij flexibiliteit, kwaliteit en excellente support centraal staan. Erades legt uit: “In tegenstelling tot andere Cloud telefonie-oplossingen, stelt het NEC UNIVERGE BLUE programma ons in staat om onze klanten direct te ondersteunen, onze eigen branding te voeren inclusief volledige zeggenschap over prijsstelling en facturering. En vanuit één management portal kunnen alle applicaties over een hele organisatie uitgerold en beheerd worden. Een ander voordeel voor onze Nederlandse klanten is dat de gebruikersinterface van UNIVERGE BLUE volledig in het Nederlands is”.

    Krachtige ondersteuning hybride werken

    NEC UNIVERGE BLUE CONNECT en UNIVERGE BLUE ENGAGE zijn ontworpen voor organisaties van elke omvang, van MKB tot grote ondernemingen, waarbij het werkplezier centraal staat. Sinds de lancering in 2020 profiteren talloze organisaties wereldwijd al van de flexibele en eenvoudig aanpasbare diensten. Bovendien past UNIVERGE BLUE perfect bij de huidige vraag om het hybride werken krachtig te ondersteunen.

    Gerelateerd

    Vorige artikelGamma Communications ziet winst en omzet met 8 procent toenemen
    Volgende artikel Ricoh wint Logitech Partner of the Year Award

    Gerelateerde berichten

    Yealink MeetingBoard Pro: all-in-one oplossing voor moderne vergaderruimte

    Yealink MeetingBoard Pro: all-in-one oplossing voor moderne vergaderruimte

    Enreach lanceert Mobile on Microsoft Teams in samenwerking met AudioCodes

    Enreach lanceert Mobile on Microsoft Teams in samenwerking met AudioCodes

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    okt 14
    14 oktober - 16 oktober

    Network X 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!