Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»UC & C»SLTN/HPS breidt aanbod uit met NEC’s UNIVERGE BLUE Cloud Platform
UC & C

SLTN/HPS breidt aanbod uit met NEC’s UNIVERGE BLUE Cloud Platform

16 september 20223 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Met 500 medewerkers helpt SLTN al ruim 25 jaar organisaties om hun bedrijfsprocessen eenvoudiger, sneller en efficiënter te laten verlopen. Dankzij partnerships met specialisten zorgt SLTN bij haar klanten voor efficiënte, geïntegreerde, toekomstvaste en innovatieve ICT-infrastructuur. Om in te kunnen spelen op de groeiende vraag, zocht SLTN/HPS uitbreiding van haar aanbod met een innovatief en toekomstbestendig platform om organisaties met slimme werkplekken en Multi Hybrid Cloud oplossingen te kunnen inrichten.

Lex Erades, COO SLTN/HPS, licht de keus voor UNIVERGE BLUE toe: “Wij zijn onder de indruk van de krachtige functionaliteit die NEC’s UNIVERGE BLUE platform biedt. Het concept sluit ook goed aan bij onze bedrijfsfilosofie en hoe wij klanten willen bedienen. UNIVERGE BLUE maakt vanuit één enkele omgeving telefonie, chat, video vergaderen, contactcenter, beveiliging, het delen, samenwerken in en opslaan van bestanden mogelijk. Ook biedt het naadloze productiviteitsintegraties met MS Teams, Salesforce en Office365. De scherpe, vaste tarieven leveren onze klanten een aanzienlijk kostenvoordeel op, naast de voordelen van uitbestede gestroomlijnd IT-beheer en -administratie.”

NEC’s UNIVERGE BLUE® CONNECT is een volledig geïntegreerde Unified Communications as a Service-oplossing, en UNIVERGE BLUE® ENGAGE een compleet Contact Center. Deze diensten worden vanuit een allesomvattend (alles-in-één) open Cloud communicatieplatform aangeboden voor één vast laag bedrag per maand. Gebruikers betalen alleen voor wat ze gebruiken en gebruikerslicenties kunnen van maand tot maand worden gewijzigd.

“De keus van SLTN/HPS voor UNIVERGE BLUE is een groot compliment voor de kracht van onze oplossing”, zegt Fred Spronk, Sales Director bij NEC Enterprise Solutions EMEA. “De kennis en ervaring van SLTN/HPS als belangrijke speler op de Nederlandse IT markt is uniek, en hun beoordeling van UNIVERGE BLUE als één van de beste Cloud oplossingen op de markt is een geweldige erkenning van onze propositie.”

Perfecte invulling van klantvraag

UNIVERGE BLUE geeft perfect invulling aan de toenemende klantvraag waarbij flexibiliteit, kwaliteit en excellente support centraal staan. Erades legt uit: “In tegenstelling tot andere Cloud telefonie-oplossingen, stelt het NEC UNIVERGE BLUE programma ons in staat om onze klanten direct te ondersteunen, onze eigen branding te voeren inclusief volledige zeggenschap over prijsstelling en facturering. En vanuit één management portal kunnen alle applicaties over een hele organisatie uitgerold en beheerd worden. Een ander voordeel voor onze Nederlandse klanten is dat de gebruikersinterface van UNIVERGE BLUE volledig in het Nederlands is”.

Krachtige ondersteuning hybride werken

NEC UNIVERGE BLUE CONNECT en UNIVERGE BLUE ENGAGE zijn ontworpen voor organisaties van elke omvang, van MKB tot grote ondernemingen, waarbij het werkplezier centraal staat. Sinds de lancering in 2020 profiteren talloze organisaties wereldwijd al van de flexibele en eenvoudig aanpasbare diensten. Bovendien past UNIVERGE BLUE perfect bij de huidige vraag om het hybride werken krachtig te ondersteunen.

Gerelateerd

Vorige artikelGamma Communications ziet winst en omzet met 8 procent toenemen
Volgende artikel Ricoh wint Logitech Partner of the Year Award

Gerelateerde berichten

Avaya gaat wereldwijd UC verzorgen voor G-Star RAW

Oracle en Zoom bundelen krachten om toegang tot virtuele zorg uit te breiden

Oracle en Zoom bundelen krachten om toegang tot virtuele zorg uit te breiden

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!