Met 500 medewerkers helpt SLTN al ruim 25 jaar organisaties om hun bedrijfsprocessen eenvoudiger, sneller en efficiënter te laten verlopen. Dankzij partnerships met specialisten zorgt SLTN bij haar klanten voor efficiënte, geïntegreerde, toekomstvaste en innovatieve ICT-infrastructuur. Om in te kunnen spelen op de groeiende vraag, zocht SLTN/HPS uitbreiding van haar aanbod met een innovatief en toekomstbestendig platform om organisaties met slimme werkplekken en Multi Hybrid Cloud oplossingen te kunnen inrichten.
Lex Erades, COO SLTN/HPS, licht de keus voor UNIVERGE BLUE toe: “Wij zijn onder de indruk van de krachtige functionaliteit die NEC’s UNIVERGE BLUE platform biedt. Het concept sluit ook goed aan bij onze bedrijfsfilosofie en hoe wij klanten willen bedienen. UNIVERGE BLUE maakt vanuit één enkele omgeving telefonie, chat, video vergaderen, contactcenter, beveiliging, het delen, samenwerken in en opslaan van bestanden mogelijk. Ook biedt het naadloze productiviteitsintegraties met MS Teams, Salesforce en Office365. De scherpe, vaste tarieven leveren onze klanten een aanzienlijk kostenvoordeel op, naast de voordelen van uitbestede gestroomlijnd IT-beheer en -administratie.”
NEC’s UNIVERGE BLUE® CONNECT is een volledig geïntegreerde Unified Communications as a Service-oplossing, en UNIVERGE BLUE® ENGAGE een compleet Contact Center. Deze diensten worden vanuit een allesomvattend (alles-in-één) open Cloud communicatieplatform aangeboden voor één vast laag bedrag per maand. Gebruikers betalen alleen voor wat ze gebruiken en gebruikerslicenties kunnen van maand tot maand worden gewijzigd.
“De keus van SLTN/HPS voor UNIVERGE BLUE is een groot compliment voor de kracht van onze oplossing”, zegt Fred Spronk, Sales Director bij NEC Enterprise Solutions EMEA. “De kennis en ervaring van SLTN/HPS als belangrijke speler op de Nederlandse IT markt is uniek, en hun beoordeling van UNIVERGE BLUE als één van de beste Cloud oplossingen op de markt is een geweldige erkenning van onze propositie.”
Perfecte invulling van klantvraag
UNIVERGE BLUE geeft perfect invulling aan de toenemende klantvraag waarbij flexibiliteit, kwaliteit en excellente support centraal staan. Erades legt uit: “In tegenstelling tot andere Cloud telefonie-oplossingen, stelt het NEC UNIVERGE BLUE programma ons in staat om onze klanten direct te ondersteunen, onze eigen branding te voeren inclusief volledige zeggenschap over prijsstelling en facturering. En vanuit één management portal kunnen alle applicaties over een hele organisatie uitgerold en beheerd worden. Een ander voordeel voor onze Nederlandse klanten is dat de gebruikersinterface van UNIVERGE BLUE volledig in het Nederlands is”.
Krachtige ondersteuning hybride werken
NEC UNIVERGE BLUE CONNECT en UNIVERGE BLUE ENGAGE zijn ontworpen voor organisaties van elke omvang, van MKB tot grote ondernemingen, waarbij het werkplezier centraal staat. Sinds de lancering in 2020 profiteren talloze organisaties wereldwijd al van de flexibele en eenvoudig aanpasbare diensten. Bovendien past UNIVERGE BLUE perfect bij de huidige vraag om het hybride werken krachtig te ondersteunen.