Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Connexie»Simyo voor de 30ste keer uitgeroepen tot beste mobiele provider
Connexie

Simyo voor de 30ste keer uitgeroepen tot beste mobiele provider

19 juli 20232 Min leestijd
Telecomprovider Simyo is door Consumentenbond voor de 30ste keer uitgeroepen tot beste mobiele provider. Het panel van Consumentenbond, waar ruim 8.000 personen aan meedoen, vergelijkt elk kwartaal de prestaties van mobiele providers op het gebied van bellen, sms’en en internetten.
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Telecomprovider Simyo is door Consumentenbond voor de 30ste keer uitgeroepen tot beste mobiele provider. Het panel van Consumentenbond, waar ruim 8.000 personen aan meedoen, vergelijkt elk kwartaal de prestaties van mobiele providers op het gebied van bellen, sms’en en internetten.

Tien jaar geleden, in 2013, won Simyo voor het eerst de prijs. Afgelopen kwartaal kwam de telecomprovider voor de 30e keer als beste uit de test, ditmaal met een 8,4. Een gedeelde eerste plaats, samen met Ben. Simyo krijgt van het panel een uitermate hoog cijfer voor providerwaardering, namelijk een 9,9. Dit betekent dat Simyo klanten in het Consumentenbondpanel enorm tevreden zijn. Daarnaast krijgt het merk een 8,7 voor de kwaliteit van mobiel bellen, een 8,1 voor kwaliteit van mobiel internet en een 8,0 voor de kwaliteit van de klantenservice.

Simyo krijgt van zijn klanten hoge scores voor de internetverbinding. Ook worden er bij Simyo de minste storingen gemeld. Slechts 8% heeft soms last van een storing met mobiel internet, waar gemiddeld 12% van het panel problemen ondervond bij andere providers.

Bart van den Berg, directeur van Simyo: “Sinds de start van Simyo in 2005 zetten we ons elke dag in om ervoor te zorgen dat onze klanten blij zijn. De beste kwaliteit, voor een scherpe prijs. Daar geloven we écht in. Het is gaaf om te zien dat onze klanten dit nu al voor de 30ste keer waarderen. Het geeft ons veel energie om door te gaan, dit is wat ons werk zo leuk maakt.”

Gerelateerd

Vorige artikelSteek je tong uit
Volgende artikel 51 procent Nederlanders maakt buitenlandse kosten buiten databundel

Gerelateerde berichten

Doek valt definitief voor BCC

5G-veiling doorgeschoven naar 2024

5G-veiling doorgeschoven naar 2024

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!