Telecomprovider Simyo is door Consumentenbond voor de 30ste keer uitgeroepen tot beste mobiele provider. Het panel van Consumentenbond, waar ruim 8.000 personen aan meedoen, vergelijkt elk kwartaal de prestaties van mobiele providers op het gebied van bellen, sms’en en internetten.
Tien jaar geleden, in 2013, won Simyo voor het eerst de prijs. Afgelopen kwartaal kwam de telecomprovider voor de 30e keer als beste uit de test, ditmaal met een 8,4. Een gedeelde eerste plaats, samen met Ben. Simyo krijgt van het panel een uitermate hoog cijfer voor providerwaardering, namelijk een 9,9. Dit betekent dat Simyo klanten in het Consumentenbondpanel enorm tevreden zijn. Daarnaast krijgt het merk een 8,7 voor de kwaliteit van mobiel bellen, een 8,1 voor kwaliteit van mobiel internet en een 8,0 voor de kwaliteit van de klantenservice.
Simyo krijgt van zijn klanten hoge scores voor de internetverbinding. Ook worden er bij Simyo de minste storingen gemeld. Slechts 8% heeft soms last van een storing met mobiel internet, waar gemiddeld 12% van het panel problemen ondervond bij andere providers.
Bart van den Berg, directeur van Simyo: “Sinds de start van Simyo in 2005 zetten we ons elke dag in om ervoor te zorgen dat onze klanten blij zijn. De beste kwaliteit, voor een scherpe prijs. Daar geloven we Ă©cht in. Het is gaaf om te zien dat onze klanten dit nu al voor de 30ste keer waarderen. Het geeft ons veel energie om door te gaan, dit is wat ons werk zo leuk maakt.”