Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Connexie»Simyo uitgeroepen tot klantvriendelijkste telecombedrijf
Connexie

Simyo uitgeroepen tot klantvriendelijkste telecombedrijf

23 mei 20222 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Simyo is vandaag uitgeroepen tot het klantvriendelijkste telecombedrijf van Nederland 2022. In een onafhankelijk onderzoek beoordelen Nederlandse consumenten Simyo met een gemiddeld klantcijfer van 8,00, de hoogste score van alle aanbieders. Simyo is daardoor naast de beste mobiele provider, ook de meest klantvriendelijke.

“We doen er samen echt álles aan om onze klanten blij te maken. Van onze klantenservice tot aan IT. En dat meer dan 15 jaar lang, elke dag weer. Van iemand blij maken, is nog nooit iemand ongelukkig geworden. Sterker nog, het maakt ons werk juist zo leuk!”, aldus Bart van den Berg, de trotse directeur van Simyo. Dit jaar is Simyo voor de 25ste keer uitgeroepen tot beste mobiele provider van Nederland door de Consumentenbond en scoort een 9,7 op klanttevredenheid.

Sinds enkele maanden biedt Simyo ook mobiele telefoons aan (nieuw en refurbished). Zo speelt Simyo in op de wens van vele klanten en zet het een volgende stap na het alleen aanbieden van Sim Only abonnementen en prepaid. “Wanneer wij merken dat de Simyo klant behoefte heeft aan een telefoon bij zijn abonnement, doen wij er alles aan om mee te bewegen”, aldus Simyo directeur Van den Berg. “Ik ben er dan ook trots op dat we dit terugzien in de tevredenheid van onze klanten.”

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is een onafhankelijk continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten dat al sinds 2007 wordt uitgevoerd door marktonderzoeksbureau MarketResponse.

Gerelateerd

Vorige artikelCheck Point Software introduceert bescherming tegen schadelijke bestanden
Volgende artikel Renewd, Fit for the Future 

Gerelateerde berichten

Fixers maakt doorstart onder nieuwe eigenaar Monteur aan Huis

Amac opent zaterdag 10 juni nieuwe winkel in Den Bosch

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!