Enter your email Address

    • Home
    • Telecom
    • Mobility
    • VoIP
    • ICT
    • IoT
    • Algemeen nieuws
    • Evenementen
    • TBM Magazine
    • Achtergrond
    • Contact
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    Login
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • Telecom
    • IoT
    • Algemeen
      • Vacatures
    • Achtergrond
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Connexie»Simyo biedt met nieuwe campagne goedkoper en ruimer internetaanbod
    Connexie

    Simyo biedt met nieuwe campagne goedkoper en ruimer internetaanbod

    21 maart 20232 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
    KPN-dochter en telecom provider Simyo is een nieuwe campagne gestart die een antwoord moet bieden op de hoge inflatie en de diverse prijsstijgingen waar de Nederlandse consument mee te dealen heeft. Om de campagne kracht bij te zetten heeft Simyo zijn mobiele (internet)aanbod ruimer en goedkoper gemaakt.

    Simyo richt zich met nieuwe campagne op prijsbewuste consumenten

    Waarom duur doen? Onder dit motto verstevigt Simyo zijn positie onder prijsbewuste consumenten die weten dat kwaliteit niet per se de dure optie is.

    Prijsbewust

    Zelf is Simyo al jaren het bewijs dat kwaliteit niet de dure optie hoeft te zijn. Simyo is meer dan 25 keer door de Consumentenbond uitgeroepen tot de beste mobiele provider en maakt gebruik van het beste netwerk van Nederland (KPN). Daarnaast is de mobiele provider door MarketRespons uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke telecombedrijf van Nederland. Simyo-klanten zijn tevreden met de beste online service, gaan niet meteen voor de allerduurste smartphone en vermijden onnodige extra’s. Hierdoor slaagt Simyo erin de kosten laag te houden en toch de beste kwaliteit te bieden. “De Waarom duur doen? campagne is een ode aan deze mentaliteit en onze klanten”, zegt Simyo-directeur Bart van den Berg.

    Nieuw en ruimer aanbod

    Dat je bij Simyo voor kwaliteit niet duur uit bent, was al bekend. Bij de lancering van de Waarom duur doen? campagne zijn de prijzen van het internetaanbod dan ook verlaagd en daarnaast is het aanbod verruimd. “Steeds meer Simyo klanten kiezen voor een internetbundel en weten daarbij precies wat ze nodig hebben. Door het aanbod te verruimen kunnen de slimme Simyo klanten betalen voor wat ze willen gebruiken en niet onnodige kosten maken voor bundels die ze toch niet opmaken”, aldus Van den Berg.

    Simyo is een 100% online telecomprovider en dochterbedrijf van KPN. De telecomprovider staat bekend om de service en flexibiliteit en biedt Prepaid, Sim Only en telefoonabonnementen aan. Simyo is meer dan 25 keer uitroepen tot de beste mobiele provider volgens het panel van de Consumentenbond. Daarnaast won Simyo in 2016 als eerste telecomprovider ooit de award voor Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. In 2016, 2017, 2019, 2020 en 2022 is Simyo door MarketRespons (voorheen SAMR) verkozen tot het Klantvriendelijkste Telecombedrijf van Nederland. Ook is Simyo al tien jaar op rij de beste Prepaid-provider van Nederland volgens onderzoek van het onafhankelijke prepaid simkaart.net.

    Gerelateerd

    Vorige artikelTalkdesk breidt management fors uit
    Volgende artikel Verzekeraar Wertgarantie toont solide groei

    Gerelateerde berichten

    Wifi cruciaal voor succesvolle winkelketens

    Wifi steeds crucialer voor succesvolle winkelketens

    Tij keert in Europese smartphonemarkt ondanks Q3

    Tij keert in Europese smartphonemarkt ondanks Q3

    TBM Magazine

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Vacatures
    • Vacature – Helpdesk medewerker

      • Overal
      • Sona Business
    • Vacature – Accountmanager

      • Overal
      • Sona Business
    • Vacature Support Engineer (FG 6)

      • Eindhoven
      • Pocos
    • (Junior) Field Service Engineer

      • Woerden (Extern)
      • Telemos ICT Solutions Group
      • Full Time
    • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

      • Rosmalen
      • X2com
    Evenementen
    Current Month

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Kerkenbos 1015L
    6546 BB Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?
    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!