KPN-dochter en telecom provider Simyo is een nieuwe campagne gestart die een antwoord moet bieden op de hoge inflatie en de diverse prijsstijgingen waar de Nederlandse consument mee te dealen heeft. Om de campagne kracht bij te zetten heeft Simyo zijn mobiele (internet)aanbod ruimer en goedkoper gemaakt.
Simyo richt zich met nieuwe campagne op prijsbewuste consumenten
Waarom duur doen? Onder dit motto verstevigt Simyo zijn positie onder prijsbewuste consumenten die weten dat kwaliteit niet per se de dure optie is.
Prijsbewust
Zelf is Simyo al jaren het bewijs dat kwaliteit niet de dure optie hoeft te zijn. Simyo is meer dan 25 keer door de Consumentenbond uitgeroepen tot de beste mobiele provider en maakt gebruik van het beste netwerk van Nederland (KPN). Daarnaast is de mobiele provider door MarketRespons uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke telecombedrijf van Nederland. Simyo-klanten zijn tevreden met de beste online service, gaan niet meteen voor de allerduurste smartphone en vermijden onnodige extra’s. Hierdoor slaagt Simyo erin de kosten laag te houden en toch de beste kwaliteit te bieden. “De Waarom duur doen? campagne is een ode aan deze mentaliteit en onze klanten”, zegt Simyo-directeur Bart van den Berg.
Nieuw en ruimer aanbod
Dat je bij Simyo voor kwaliteit niet duur uit bent, was al bekend. Bij de lancering van de Waarom duur doen? campagne zijn de prijzen van het internetaanbod dan ook verlaagd en daarnaast is het aanbod verruimd. “Steeds meer Simyo klanten kiezen voor een internetbundel en weten daarbij precies wat ze nodig hebben. Door het aanbod te verruimen kunnen de slimme Simyo klanten betalen voor wat ze willen gebruiken en niet onnodige kosten maken voor bundels die ze toch niet opmaken”, aldus Van den Berg.
Simyo is een 100% online telecomprovider en dochterbedrijf van KPN. De telecomprovider staat bekend om de service en flexibiliteit en biedt Prepaid, Sim Only en telefoonabonnementen aan. Simyo is meer dan 25 keer uitroepen tot de beste mobiele provider volgens het panel van de Consumentenbond. Daarnaast won Simyo in 2016 als eerste telecomprovider ooit de award voor Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. In 2016, 2017, 2019, 2020 en 2022 is Simyo door MarketRespons (voorheen SAMR) verkozen tot het Klantvriendelijkste Telecombedrijf van Nederland. Ook is Simyo al tien jaar op rij de beste Prepaid-provider van Nederland volgens onderzoek van het onafhankelijke prepaid simkaart.net.