Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»Samenwerking tussen Centric en Workstreampeople
    Telecom

    Samenwerking tussen Centric en Workstreampeople

    3 mei 20162 Min leestijd
    samenwerking-tussen-centric-en-workstreampeople
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Steeds vaker willen relaties van Centric een integraal beeld van hun klanten ontwikkelen. Centric biedt daarvoor al langer de combinatie van Microsoft Dynamics CRM Online en het Universal Contact Center Anywhere365 van Workstreampeople. Met dit partnerschap spreken beide organisaties de ambitie uit hun aanbod nog beter met elkaar te integreren en klanten te helpen met geavanceerde communicatie en Microsoft Dynamics CRM-integraties.

    Anywhere365 van Workstreampeople wordt wereldwijd door meer dan driehonderd bedrijven gebruikt voor het logistiek managen van communicatie voor receptie, servicedesk, afdelingen en contact centers. Communicatie, marketing, bereikbaarheid en beschikbaarheid smelten daarmee naadloos samen. Gesprekken worden realtime gerouteerd naar de juiste personen of groep op het juiste moment, vanuit zowel telefonie, chat als Skype.

    Integratie met Dynamics CRM

    In elke organisatie is behoefte aan informatie over de realtime processen en dialogen die er gevoerd worden. Bij dialogen hoort informatie om de juiste context te kunnen bepalen. Daarom is Anywhere355 eenvoudig gekoppeld aan CRM- of backofficesystemen. Centric voegt hier een integratie met Dynamics CRM Online aan toe. Door deze integratie is informatie uit het CRM direct inzichtelijk voor en tijdens het gesprek, wat weer leidt tot een betere klantrelatie.

    Bewezen combinatie

    Erik Bouman, Manager Microsoft Development bij Centric: “Wij werken al langer naar tevredenheid samen met Workstreampeople. De combinatie van Anywhere365 en ons Dynamics CRM-aanbod heeft zich ook al bewezen bij onze klanten. Logisch dus om die samenwerking kracht bij te zetten met een officieel partnerschap. Wij kijken uit naar een nog nauwere samenwerking met Workstreampeople.”

    Gijs Geurts, Managing Director van Workstreampeople: “Als marktleider op het gebied van Universal Contact Centers op basis van Skype for Business, hebben we in Centric een partner gevonden die onze visie deelt. Centric bouwt de kracht van Anywhere365 verder uit met de integratie van Dynamics CRM of CRM Online. We hebben heel veel vertrouwen in een zeer succesvolle samenwerking met Centric.”

    Gerelateerd

    backofficesystemen
    Vorige artikelIn 9 stappen meer klantwaarde creëren!
    Volgende artikel Feature Phone-business van Nokia aan Chinezen verkocht

    Gerelateerde berichten

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    4G

    4G of 5G? That is the question

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jun 23
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Den Bosch

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!