RoutIT introduceert totaalcommunicatie met I AM. I AM geeft de ondernemer een compleet communicatieplatform voor efficiëntere samenwerking. Met spraak, video, chat, schermdelen en beschikbaarheidstatus. Altijd beschikbaar en overal met elk device te gebruiken.
I AM van RoutIT maakt communiceren niet alleen eenvoudiger, maar ook efficiënter. Gebruikers kiezen met I AM zelf de vorm van communiceren die het beste bij de situatie past. Of dit nu chat, bellen of videobellen is. Eén op éen, of juist in groepsverband. Maar ook desktopdelen en filesharing. En met de real-time beschikbaarheidsstatus van collega’s ziet de gebruiker eenvoudig wie beschikbaar en bereikbaar is.
Bestaande nummers, vast & mobiel
I AM werkt ook over het publieke internet – waaronder 4G – en is volledig geïntegreerd in de telefooncentrale in de cloud. Zo maakt I AM de ondernemer altijd en overal bereikbaar. En is een gebruiker via I AM in gesprek, dan is ook het vaste en/of mobiele nummer in gesprek.
BYOD
I AM is tevens de oplossing voor de ondernemer die wil besparen op hardwarekosten en het gebruik van privéapparaten stimuleert. Installeer I AM moeiteloos op elk type iOS, OSX, Windows of Android apparaat. Zakelijk en privé. I AM is per direct beschikbaar voor het MKB, via het landelijke netwerk van ICT- en Telecompartners van RoutIT.
Op elk device
RoutIT stelt ICT- & Telecompartners in staat een totaaloplossing te leveren, waardoor eindgebruikers één aanspreekpunt hebben voor hun totale ICT-omgeving. Continuïteit en bereikbaarheid zijn essentieel. Daarom maakt RoutIT uitsluitend gebruik van technologie van mondiale marktleiders als Broadsoft, Cisco en Oracle voor haar communicatieoplossingen.