Reflex Online, een toonaangevende aanbieder van slimme kantooroplossingen, kondigt vandaag een integratie aan tussen Topdesk en haar room booking displays. Deze ontwikkeling maakt het reserveren van vergaderruimtes voor Topdesk-gebruikers efficiënter dan ooit.
“Met deze koppeling zorgen we ervoor dat vergaderruimtes efficiënter worden gebruikt en verwarring over de beschikbaarheid van ruimtes tot het verleden behoort,” zegt Joost Kuilder, Commercieel Directeur bij Reflex Online. Reserveringen die via Topdesk worden gemaakt zijn direct zichtbaar op de Reflex Zaaldisplays bij de ruimtes. En reserveringen die op de Zaaldisplays worden gemaakt, worden direct naar Topdesk teruggeschreven. “Daarmee is deze nieuwe integratie tussen Topdesk en onze Reflex Zaaldisplays belangrijk voor moderne kantooromgevingen.”
Het Reflex Zaaldisplay is een room booking display en ontworpen om de kantoorervaring te verbeteren en professionaliteit uit te stralen. Gebruikers kunnen nu op verschillende manieren een vergaderruimte reserveren: direct op het display bij de ruimte, via Topdesk, of via andere platforms zoals Microsoft 365 en Google Calendar. Het display toont real-time informatie over de beschikbaarheid van de ruimte, ondersteund door een kleurcode op de LED-rand die de status van de ruimte aangeeft.
De voordelen van het gebruik van Topdesk in combinatie met het Reflex Zaaldisplay zijn onder meer:
- Verminderde kans op onderbroken bijeenkomsten door duidelijkheid over ruimtebeschikbaarheid.
- Een elegante uitstraling van kantoor met het moderne design van het Reflex Zaaldisplay.
- Meer flexibiliteit in het reserveringsproces, waarbij gebruikers kunnen kiezen uit meerdere platforms.
“Ons doel is om met behulp van technologie de werkomgeving zo prettig en productief mogelijk te maken en ontmoeten makkelijk te maken”, vertelt Kuilder. “Deze integratie met Topdesk is daar een perfect voorbeeld van.”