Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Achtergrond»Puzzel uitgeroepen tot toonaangevende innovator
Achtergrond

Puzzel uitgeroepen tot toonaangevende innovator

21 april 20223 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Puzzel is uitgeroepen tot toonaangevende innovator in Frost & Sullivan’s 2021 European Contact Center as a Service (CCaaS) Radar-rapport.

Volgens het rapport is Puzzel een van de top cloud contactcenter-oplossingen op de Europese markt. Puzzel levert geavanceerde klantervaringen en zakelijke waarde op de lange termijn.

“Puzzel’s positie op de Frost & Sullivan Radar 2021 is een goede indicator van onze sterke groei en toewijding aan het leveren van continue innovatie voor onze klanten”, aldus Frederic Laziou, CEO van Puzzel. “De afgelopen 18 maanden hebben we flink geïnvesteerd in AI en automatisering om contactcenters nog beter te ondersteunen bij het leveren van meer selfservice en digital-first service voor hun klanten. We hebben ons omnichannel-platform uitgebreid met nieuwe kanalen en mogelijkheden. Daarmee kunnen agenten gemakkelijker empathie en personalisatie aan hun klanten leveren. Ook hebben we onze tools voor analyse en personeelsbeheer verrijkt om managers te ondersteunen bij het leiden van nieuwe, hybride teams. Deze voortdurende innovatie is wat bedrijven nodig hebben om trendy te blijven en om aan de steeds veranderende verwachtingen van de klant te kunnen voldoen.”

De Frost & Sullivan Radar rangschikt de best presterende cloud contactcenterproviders in Europa op het gebied van innovatie en groei. De ranglijst is gebaseerd op onafhankelijk onderzoek naar de productportfolio, visie en strategie, onderzoek en ontwikkeling, groeipijplijn, klantafstemming en andere parameters van elke leverancier. Op basis van de analyse van 150 Europese providers plaatste Frost & Sullivan Puzzel in de top vijf van innovatieve oplossingen. Puzzel verbeterde ook zijn innovatiescore voor 2020, wat een weerspiegeling is van de sterke focus op productontwikkeling.

“Puzzel onderscheidt zich door zijn focus op het ontwikkelen en innoveren van uitmuntende producten”, merkt Alexander Michael op, Global Leader van Frost & Sullivan’s ICT Practice. “De kracht van Puzzel ligt in de functionele breedte die goed aansluit bij de marktvraag. Het bedrijf biedt een geavanceerde multi-tenant contactcenteroplossing waarmee eindgebruikers interacties via een groot aantal kanalen kunnen beheren, waaronder spraak, e-mail, sms, webchat, WhatsApp en social (Facebook, Twitter, TrustPilot.com, Instagram).

“Naast het bieden van een krachtige CCaaS-oplossing, heeft Puzzel een innovatief ontwerp, dat zowel de visuele aantrekkingskracht als het gebruiksgemak verbetert. De toekomstgerichte visuele aantrekkingskracht van het platform in combinatie met de intuïtieve interface maakt het werk van agenten aangenamer. Alles wordt beschikbaar gesteld vanuit een applicatie op één scherm, waardoor agenten zich kunnen concentreren op de CX. Puzzel herinnert ons eraan dat een goede contactcenteroplossing niet alleen gaat over het hebben van goede technologische eigenschappen, maar ook om het gemakkelijker maken voor agenten om deze functies te gebruiken en te beheren, terwijl ze contact hebben ​​met klanten.”

Het Frost Radar-rapport belicht een aantal sterke punten van Puzzel, waaronder:

  • Mogelijkheid om ‘naadloze’ omnichannel-gebruikerservaringen te bieden, van chatbotinteracties tot videogesprekken.
  • ‘Best-in-class’ agent- en managerervaringen, met geavanceerde tools waarmee contactcenters voortdurend kunnen zorgen voor meer efficiëntie en productiviteit.
  • Scherpe focus op kunstmatige intelligentie en uitgebreide ondersteuning van automatisering en chatbots.
  • Voortdurende ontwikkeling en diversificatie, wat heeft geleid tot groei ‘ver boven het marktgemiddelde’.
  • Sterk marktaandeel in Scandinavië en het VK, recente uitbreiding naar Nederland en plannen voor uitbreiding naar België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk.
  • ‘Bekend en succesvol’ programma voor kanaalpartners.

Het Puzzel Customer Service Platform wordt gebruikt door toonaangevende merken in heel Europa, waaronder Scandinavian Airlines, If, Fortum, Dementia UK, Scandic, Clas Ohlson, Aller Media en JYSK.

Om het rapport te downloaden, of om te begrijpen waarom Puzzel op jouw radar zou moeten staan, ga je naar: https://www.puzzel.com/nl/frost-sullivan/

Gerelateerd

Vorige artikelRuim 6 op 10 Nederlanders gebruikt smartphone stiekem onder werktijd
Volgende artikel Datamex over naar Interstellar Group

Gerelateerde berichten

Britse operator BT Group schrapt in zeven jaar 40 procent personeelsbestand

The Taste of…Corné van den Dungen

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!