Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Overname - Merge»Puzzel neemt Zweedse specialist in outbound sales S2 Communications over
Overname - Merge

Puzzel neemt Zweedse specialist in outbound sales S2 Communications over

8 november 20223 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Puzzel, de toonaangevende Europese aanbieder van CCaaS-oplossingen (Contact Centre as a Service), kondigt vandaag de overname aan van het Zweedse Outbound Sales platform S2 Communications.

Door de sales intelligence oplossing van S2 te integreren in het Puzzel Customer Service platform kunnen klanten van Puzzel hun eigen klantenservice verbeteren door inbound en outbound teams op hetzelfde platform te laten werken, de kloof tussen het contact center en salesactiviteiten te overbruggen en een beter samenhangende ervaring te bieden op verschillende contactmomenten.

Puzzel CEO, Frederic Laziou, zegt: “Toen uit gesprekken met klantenservice en sales [1] bleek dat 60% van de klanten aangaf vaak het gevoel te hebben te communiceren met verschillende afdelingen in plaats van met één bedrijf, beseften we ons dat er sprake is van een grotere disconnect in de manier waarop merken hun klanten bedienen dan veel bedrijven zich realiseren.
We zijn zeer verheugd dat S2 de Puzzel familie komt versterken en wij onze Puzzel portfolio kunnen uitbreiden met de kracht van S2 op het gebied van outbound bellen zodat we merken kunnen helpen een beter samenhangende klantervaring te bieden met consistente interacties op meerdere afdelingen.”

De technologie van het in het Zweedse Uppsala gevestigde S2 helpt salesorganisaties hun omzet te verhogen door handmatige salestaken te automatiseren en agents meer tijd aan de telefoon te bieden voor live gesprekken met klanten en prospects. S2 verhoogt de productiviteit van agents en biedt een geweldige gebruikerservaring waardoor agents meer plezier krijgen in hun werk en langer bij het bedrijf blijven. Bovendien stelt S2 managers in staat het systeem te configureren en aan te passen op basis van het salesproces, alle voor hen belangrijke KPI’s te visualiseren en in realtime inzichten te krijgen die hen helpen de salesprestaties te verbeteren.

De technologie van S2 omvat onder andere intelligent auto-dialler, een routeringssysteem dat agents en klanten met elkaar matcht op basis van geselecteerde criteria, een op geolocatie gebaseerd boekingssysteem voor face-to-face ontmoetingen met klanten, realtime rapporten en integraties van derden met e-handtekening en betalingssystemen.

Een klant van S2 zag zijn sales het eerste jaar met 13% stijgen, terwijl een andere klant op de eerste dag meteen een toename van 100% kon noteren in het aantal geboekte salesgesprekken.

Puzzel integreert de capaciteiten van S2 in zijn cloud Contact Center as a Service platform.

S2 is alweer de vierde overname van Puzzel in drie jaar tijd. Eerder kocht het bedrijf het case management platform Logicalware in december 2019, de workforce management oplossing U-WFM in april 2020 en het conversational AI platform Vergic afgelopen september aan met het doel het vermogen connected experiences via alle kanalen aan te bieden aan agents en klanten uit te breiden.

In een reactie op de overname laat Morgan Sandberg, CEO van S2, weten: “We vinden het geweldig om onderdeel te worden van het snelgroeiende en innovatieve team van Puzzel. Onze technologieën vullen elkaar perfect aan en onze bedrijfsculturen zijn al hetzelfde. Beide bedrijven hebben een Scandinavische achtergrond en denken op vergelijkbare wijze over de zorg voor de klanten en werknemers. Het is onze doelstelling het leven voor medewerkers van contactcenters en sales agents eenvoudiger te maken, zodat zij zich gelukkiger voelen, langer bij het bedrijf blijven en beter presteren.”

Gerelateerd

Vorige artikelExertis Pro AV distributeur Avaya Cloud Office
Volgende artikel Apple, Amazon, Google, Samsung omarmen smart home standaard Matter

Gerelateerde berichten

Overname Youfone door KPN door ACM in de wacht gezet

INTERSTELLAR versterkt Microsoft-propositie met overname Felton

INTERSTELLAR versterkt Microsoft-propositie met overname Felton

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!