Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»OFM»Puzzel lanceert in Nederland om aan groeiende vraag naar slimme klantervaringen te voldoen 
    OFM

    Puzzel lanceert in Nederland om aan groeiende vraag naar slimme klantervaringen te voldoen 

    17 mei 20223 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    CCaaS aanbieder Puzzel is sinds eind vorig jaar op de Nederlandse markt actief en biedt een ​​uniek geïntegreerde digitale ervaring voor alle klantinteracties – in één app, op één scherm. Van live sessies tot slimme selfservice op basis van AI. We spreken met voormalig profvoetballer Okey Achonu die na gewerkte te hebben bij Tele2 en KPN nu seniorsales manager is bij Puzzel.

    Wie of wat is Puzzel?

    “Puzzel is de toonaangevende Europese leverancier van cloud contactcenter oplossingen. Dagelijks gebruiken meer dan 1.100 organisaties in 40 landen onze software om slimme klantervaringen te leveren. Wij zijn er trots op samen te werken met bekroonde merken als JYSK, Bauhaus, Domino’s, SAS, DFDS en anderen. De combinatie van mens en technologie bedient klanten efficiënt, effectief en met empathie. Met het Puzzel Platform kunnen organisaties rijke reizen voor hun klanten creëren. De mix van live en selfservice op basis van AI biedt mensen de vrijheid om te kiezen wanneer, waar en hoe ze hulp krijgen. Met diverse productiviteits- en planningstools kunnen managers en agenten hun doelen bereiken en de prestaties continu verbeteren.”

    Wat zijn Puzzels ambities in Nederland?

    “In een tijd dat organisaties in Nederland overstappen naar cloud-gebaseerde CX-platforms, biedt Puzzel eenvoud en de belofte om de toekomst van commercie te versterken door middel van slimme ervaringen. Inmiddels zijn we al live bij onze eerste klanten in Nederland. Zij hebben reeds ondervonden dat wij lokaal diensten leveren, ondersteund door lokale marktexpertise. Een belangrijk issue, gezien de groeiende frustraties over de ‘globale’ benadering van veel alternatieve leveranciers van contactcentertechnologie.”

    Wat kunnen jullie Telecompartijen bieden?

    “De CCaaS-oplossing van Puzzel helpt middelgrote klantenserviceorganisaties om klantgeluk te stimuleren. Onder meer door verbeterde zelfbediening en door agenten in staat te stellen een gepersonaliseerde service te leveren met empathie en vriendelijkheid. Uiteraard via het kanaal dat klanten kiezen. Onze klanten lossen gemiddeld 90% van de gevallen bij het eerste contact op, verkorten de responstijd met 85% en verlagen de servicekosten met 50%.

    Onze Digital Engagement-oplossing helpt marketing- en verkooporganisaties met een hoog aantal websitebezoekers (+200.000 maandelijks) om via gepersonaliseerde, proactieve ervaringen inkomsten te genereren. Hierdoor zien we een daling met een factor 5 van het aantal verlaten winkelwagentjes bij onze klanten, een stijging van 35% in de conversieratio’s en een stijging van 30% in de gemiddelde bestelwaarde.”

    Werken jullie met partners?

    “We werken samen met honderden zakelijke partners, die allen kunnen profiteren van het uitgebreide ecosysteem en klantenserviceplatform van Puzzel. Samen met ons sterke netwerk van partners zetten we ons in om kennis te delen en te werken aan het stimuleren van zakelijk succes en een hogere klanttevredenheid.” Kijk voor meer informatie over Puzzels Partnerprogramma op: https://www.puzzel.com/nl/partners/

    Wat onderscheidt Puzzel van andere aanbieders?

    “Puzzel was een van de eerste spelers die cloud-gebaseerde oplossingen voor contactcenters ontwikkelde. Met meer dan 20 jaar ervaring in de industrie is Puzzel de CCaaS-provider die organisaties vertrouwen wanneer elk moment ertoe doet. Wij innoveren continue de wereld van dynamische klantenservice en bedrijven over de hele wereld – van kleinere organisaties tot multinationals – gebruiken onze bekroonde oplossingen. Ons enthousiaste team is toegewijd om een naadloze gebruikerservaring te leveren aan klant en agent. Anders dan gevestigde merken biedt Puzzel een lokale aanpak, of dat contact nu verloopt via selfservice of in direct menselijke interactie via een videogesprek of vis-à-vis.”

    Meer weten? Www.puzzel.com/nl

    Gerelateerd

    Vorige artikelTelecom transformeren: Vijf voordelen van de cloud voor operators
    Volgende artikel 5G slicing; wat houdt het in?

    Gerelateerde berichten

    Digitalisering als sleutel in een complexe zorgomgeving

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    jun 11
    12:00 - 18:00 CEST

    Partner Event Internet on Demand: ‘FWA: the next big thing in telecom’

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!