Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Telecom»Pridis lanceert nieuwe webclient voor de Connecsy | Cloud™
Telecom

Pridis lanceert nieuwe webclient voor de Connecsy | Cloud™

7 december 20213 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Pridis lanceert de nieuwe web client voor de Connecsy | Cloud™ bedienpost oplossing. Na een ontwikkelingsproces van meerdere maanden, heeft Pridis in het vorige kwartaal flinke stappen kunnen zetten in de ontwikkeling van de webclient.

De Connecsy | Cloud™ web client heeft als belangrijkste voordeel dat medewerkers direct vanuit hun browser de inkomende bedrijfscommunicatie kunnen afhandelen. Medewerkers zijn dus niet meer afhankelijk van software dat op de computer draait. Uiteraard zal Pridis de desktopapplicatie ook beschikbaar en up-to-date houden, zodat medewerkers zelf een keuze kunnen maken naar welke client hun voorkeur uitgaat. Een bijkomend voordeel van de web client is, dat medewerkers nog minder afhankelijk worden van de locatie en het device waarmee ze werken. Pridis verwacht in de toekomst dat de mobiele werkplek nog een prominentere rol gaat spelen in het bedrijfsleven en speelt daarom, met de lancering van de web client, in op de veranderende markt.

Veeleisend
Johan van Oostveen, CEO Pridis: “Je ziet dat hedendaagse bedrijfscommunicatie via veel verschillende communicatiekanalen aan de voorkant bij het bedrijf binnenkomt, aan de achterkant zie je dat medewerkers binnen een organisatie graag met applicaties zoals Microsoft Teams, RingCentral of andere moderne UC-oplossingen werken. Wat aan de voorkant binnenkomt moet uiteraard aan de andere achterkant op het gewenste platform gekoppeld worden. Zodra dit het geval is, ben je bij Pridis aan het juiste adres. Door de lancering van onze nieuwe web client zijn wij nog veelzijdiger geworden dan voorheen. Gebruikers van onze software hebben de keuze hoe ze onze software willen gebruiken. In toekomstige releases zijn wij zelfs in staat om het aantal gebruikers van een organisatie sneller op en af te schalen, waardoor bijvoorbeeld het bijschakelen van agenten binnen een paar minuten is geregeld.”

Goed luisteren
Afhankelijk van het onderliggende communicatie platform is de functionaliteit van de web client hetzelfde als bij de desktopapplicatie. Een medewerker kan bijvoorbeeld direct telefoongesprekken vanuit de queue aannemen, de beschikbaarheid van collega’s inzien en de klant naar de beschikbare collega doorverbinden. Naast het afhandelen van telefoonverkeer, kunnen medewerkers ook klantinformatie inzien en notities aanmaken. Maar het is ook mogelijk met ‘find-as-you-type’ en ‘favorieten’, snel interne en externe contacten te zoeken en de juiste gegevens inzichtelijk te krijgen. Hierdoor kost het afhandelen van bedrijfscommunicatie weinig tijd. Door communicatiekanalen te integreren zoals; Email, chat, social media, Whatsapp Business, Microsoft Teams, hosted-telefonie en andere moderne UC-oplossingen wordt het overzicht behouden en kunnen medewerkers inzicht krijgen in het aantal inkomende gesprekken.

Ronald Wijnands, Consultant Pridis: “Door naar de medewerkers van onze klanten te luisteren, die met onze bedienposten werken, kunnen wij de gebruiksvriendelijkheid van onze software optimaliseren en door ontwikkelen. Onze web client is hiervan ook weer een prachtig voorbeeld. Door de keuze van de gewenste client bij medewerkers te leggen, zijn ze een stuk flexibeler en nog minder afhankelijk van de locatie en het device waarmee ze werken. Kwaliteit, flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid is daarom van groot belang bij Pridis. Wij willen niet alleen voorlopen op de markt met onze software, maar ook graag het braafste jongetje van de klas zijn.”

 

Gerelateerd

Vorige artikelForza Refurbished en vanHaren vinden elkaar in duurzame inzet van hardware
Volgende artikel Fivespark: ‘IT moet faciliteren en niet frustreren’

Gerelateerde berichten

Schade door connectiviteitsproblemen loopt in miljarden

Bedrijfsleven ervaart forse schade door connectiviteitsproblemen

Avaya gaat wereldwijd UC verzorgen voor G-Star RAW

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!