Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»OFM»ORdigiNAL kiest CC4Skype als aanvulling op Skype for Business-portfolio
    OFM

    ORdigiNAL kiest CC4Skype als aanvulling op Skype for Business-portfolio

    13 november 20182 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    ORdigiNAL ziet een toekomst in Skype for Business. Door de aanhoudende vraag vanuit de markt naar Multi-tenant oplossingen vanuit de Cloud is BizSkype een perfecte oplossing. Met het opstarten van haar Nederlandse datacentrum heeft ORdigiNAL een echte Clouddienst met veel voordelen voor de gebruiker; de installatietijd is kort, men betaalt alleen voor gebruik en men kan uitbreiden of inkrimpen al naar gelang de behoefte. BizSkype en CC4Skype bieden organisaties van 100 tot 1000 gebruikers een totaaloplossing vanuit de Cloud. Volledig schaalbaar en snel en gemakkelijk te implementeren.

    Gebruikers kunnen met BizSkype in- en uitgaande telefoongesprekken via Skype for Business voeren, online samenwerken en ook de beschikbaarheid van medewerkers is te monitoren. De naadloze aansluiting met CC4Skype maakt het daarnaast mogelijk om alle gesprekken op een efficiënte wijze te routeren, naar bijvoorbeeld een beschikbare medewerker met de beste kennis van een specifiek onderwerp.

    Deze krachtige routering werkt voor alle kanalen zoals bijvoorbeeld e-mail, webchat of social media gesprekken. Daarnaast geeft de aanvulling met CC4Skype uitgebreide historische en realtime rapportages, en geeft de recente koppeling met Microsoft Power Bi een volledig en overzichtelijk dashboard.

    “CC4Skype is trots op haar integratie met BizSkype (ORdigiNAL), niet alleen onze oplossingen passen naadloos in elkaar, voor onze organisaties geldt hetzelfde. ‘Transparant’ en ‘doen wat je afspreekt’”, aldus Anne-Meine Gramsma, Chief Commercial Officer, CC4Skype.

    “ORdigiNAL is verheugd”, vervolgt Meeuwis Vermeer, Business Developer BizSkype, ORdigiNAL, “dat we onze Clouddienst, BizSkype kunnen aanvullen met een geïntegreerd “state of the art” multimedia klantcontact-oplossing als CC4Skype. Hiermee kunnen we nog meer als een integrale Clouddienst alle type bedrijven bedienen op het gebied van uitgebreide Unified Communications vraagstukken.”

    Met deze nieuwe samenwerking tussen ORdigiNAL en CC4Skype is een complete klantcontact- oplossing op Skype for Business ontstaan, beschikbaar in de cloud. Een hele interessante uitbreiding op het marktaanbod, welke vele bedrijven kan laten overstappen op Skype for Business voor hun telefonie.

    Gerelateerd

    Vorige artikelInspirience Awards 2018: de genomineerde projecten
    Volgende artikel Cisco komt met volwaardige telefooncentrale via de Cloud

    Gerelateerde berichten

    Digitalisering als sleutel in een complexe zorgomgeving

    Hoe gaat het met de jonge telecomoperator UNDO? vodafonezigo

    VodafoneZiggo schrapt 400 banen in strijd tegen teruglopende resultaten

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    okt 14
    14 oktober - 16 oktober

    Network X 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!