Op 15 november worden in Het Zalmhuis de Telecom Inspirience Awards uitgereikt. Hier lees je welke business partners kans maken op de award voor Best Specialized Partner 2017.
Specialisme: Callcenters
Business partner:Â Frontline
Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact-oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar. Frontline heeft op dit moment bijna 100 Callcenter-klanten. Om deze klanten goed te bedienen, heeft Frontline een koppeling gemaakt tussen GenesysPureConnect van Genesys en Speakup Cloud-diensten: Cloud PureConnect. PureConnect is door Frontline onder andere geïmplementeerd bij zorginstellingen, woningcorporaties, reisorganisaties, overheidsinstanties en financiële dienstverleners; klanten als LG Electronics, De Woonplaats Woningcorporatie, Van Egmond Elektrogroothandel en Drukwerkdeal. Hiermee bieden wij een totaaloplossing.
Specialisme: Verzorgingshuizen
Business partner:Â NCT Groep
NCT Groep is sinds 2003 actief in deze branche en heeft ongeveer 60 verschillende zorgorganisaties als klant. Momenteel beheert NCT Groep ruim 200 zorglocaties. NCT Groep heeft een brede expertise op zorg technologisch gebied en weet verschillende systemen met elkaar te combineren afhankelijk van het type zorg en type organisatie. Door de expertise maar ook de benodigde apparatuur te kunnen leveren biedt NCT uitkomst voor veel van deze zorgorganisatie.
Specialisme: Tandartspraktijken
Business partner: Fieber & Compudent
Fieber en Compudent werken samen in het aanbieden van een ICT-totaaloplossingen op maat voor tandartspraktijken. Compudent levert automatisering, installatie en integratie van Hosted Telefonie en CRM-pakket Simplex. Compudent werkt hierbij samen met Fieber om dit klantsegment te voorzien van de juiste telefonie- en internetoplossing. Compudent is drie jaar werkzaam in de tantartsbranche. Compudent en Fieber werken nu ruim een jaar samen. In deze korte tijd zijn er al bijna 70 tandartspraktijken Fieber-klant geworden via Compudent.
Specialisme: Horeca & Retail
Business partner:Â XRC services
XRC services heeft voor Horeca & Retail een speciaal totaalconcept: StoreConnect, dat de winkel ontzorgt op alles aangaande ICT. Van internet, telefonie, werkplekken, beveiliging, multimedia, betalingssystemen, de installatie tot aan het beheer. XRC is sinds juni 2007 actief in deze branche. Ruim 13.000 klanten in Nederland, België en klein stukje Duitsland heeft XRC inmiddels hiermee geholpen.
Specialisme: Headsets
Business partner:Â BST Group
BST heeft zich gespecialiseerd in headsets en is al 30 jaar dé kennispartner bij uitstek als het gaat om het vinden van de passende headset of telefonieoplossing voor een organisatie of Contact Center. Niet alleen heeft BST een compleet aanbod van alle mogelijke A-merken in headsets, ook worden diversie diensten aangeboden: advies, service- en onderhoudscontracten, testomgevingen, reparatie door eigen technische dienst. Daarnaast maakt BST headsets op maat, ook voor auditief beperkte gebruikers.