Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Connexie»Nieuwe winkelformule KPN laat bezoekers digitale technologie van morgen ervaren
    Connexie

    Nieuwe winkelformule KPN laat bezoekers digitale technologie van morgen ervaren

    24 maart 20232 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Onder ruime belangstelling is vandaag in Eindhoven de eerste winkel met de nieuwste KPN winkelformule geopend. Alles in deze winkel draait om beleving; consumenten en ondernemers kunnen de laatste technologieën en innovaties zien én ervaren. De winkel is dé ontmoetingsplaats voor iedereen die interesse heeft in IT, telecom, security en innovatie. Vandaag werd daar tijdens de feestelijke opening al een voorschot op genomen.

    De bestaande KPN-winkel in Eindhoven heeft een metamorfose ondergaan en is de allernieuwste winkelformule van KPN. De winkel heeft veel ruimte voor het zien en ervaren van producten en diensten. KPN gaat hier  workshops en inspiratiesessies gegeven voor ondernemers over bijvoorbeeld security, slim samenwerken, de moderne digitale werkplek en het vergroten van je online vindbaarheid. Ondernemers vinden hier alles op het gebied van telecom en IT voor hun zaak en worden direct geholpen met complexere vraagstukken zoals security en werkplek. Consumenten ervaren de laatste snufjes op het gebied van gaming en entertainment.

    Beleving

    Het nieuwe winkelconcept is ontwikkeld op basis van de meest recente inzichten in hoe mensen graag fysiek winkelen in combinatie met online beleving. 94% van de kopers begint hun zoektocht online, maar als ze een telefoon gaan kopen, is er behoefte aan persoonlijk advies en het daadwerkelijk zien en voelen van producten. Met deze formule zet KPN de volgende stap in de integratie van online en fysiek winkelen. Het uitgangspunt is beleving. Of de klant zijn ‘reis’ nu online of in de winkel start, zij krijgen dezelfde unieke ervaring.

    Feestelijke opening

    Bezoekers konden na de feestelijke opening deelnemen aan de Security VR Experience, waar zij aan de hand van opdrachten in Virtual Reality konden ervaren of hun bedrijfs- of persoonsgegevens veilig zijn voor kwaadwillenden. Daar bleek eens te meer dat goede bescherming tegen cybersecurity relevant is voor ondernemers én consumenten. Er was een artificial intelligence-artiest die voor ondernemers de perfecte achtergrond voor hun online digitale vergaderingen ontwierp. En ook aan gamers was gedacht: in de KPN E-Sports Gamingtruck werd op eredivisieniveau gevoetbald tegen de bekende PSV eDivisie-spelers Ali Riza Aygun en Dennis Verhoeven.

    Ook zaterdag 25 maart staat de winkel in het teken van de feestelijke opening. Tussen 9.30 uur en 17.00 uur zijn bezoekers welkom en kunnen genieten van alle feestelijke activiteiten.

    Gerelateerd

    Vorige artikelMark van Liempt verlaat Proact IT Group, wordt opgevolgd door Alexander Lechthaler
    Volgende artikel Wijzigingen in top KPN, Marieke Snoep leidt consumentenmarkt, Chantal Vergouw volgt haar op in B2B

    Gerelateerde berichten

    Golden eSIM nu beschikbaar via GWK Travelex

    Hoe gaat het met de jonge telecomoperator UNDO? vodafonezigo

    VodafoneZiggo schrapt 400 banen in strijd tegen teruglopende resultaten

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    jun 11
    12:00 - 18:00 CEST

    Partner Event Internet on Demand: ‘FWA: the next big thing in telecom’

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!