Vandaag gaat de campagne ‘Zet je tanden in Cybersecurity’ van start, een samenwerking van Barracuda en BusinessCom die bedoeld is om awareness te creëren bij business partners. Het doel is om IT-resellers uit te dagen de next step te zetten en klanten nog beter te beschermen tegen de steeds groeiende dreigingen in de digitale wereld.
Cybersecurity is tegenwoordig een onmisbaar onderdeel van IT-dienstverlening. Toch beperken veel IT-resellers zich nog tot een basisaanbod, zoals e-mailprotectie of firewalls. BusinessCom en Barracuda vinden dat het tijd is om verder te kijken en de lat hoger te leggen. partner manager Derc van Mierlo, bij BusinessCom verantwoordelijk voor het Barracuda-portfolio: “Met Zet je tanden in Cybersecurity willen we samen met Barracuda IT-resellers uitdagen om hun aanbod te verbreden en te verdiepen. Door meer aandacht te besteden aan een holistische aanpak – van geavanceerde e-mailbeveiliging en dataprotectie tot netwerksegmentatie en incidentrespons – kunnen resellers niet alleen hun waarde verhogen, maar ook een wezenlijk verschil maken in de cybersecurity van hun klanten.”
Opzet campagne voor Barracuda
Om IT-resellers te ondersteunen bij deze transitie, delen BusinessCom en Barracuda informatieve content, zoals whitepapers, handleidingen en best practices. Daarnaast worden er interactieve webinars georganiseerd, waarin experts inzichten en praktische tips geven om direct aan de slag te gaan met geavanceerde cybersecurity-oplossingen.
De campagne wordt in juni afgesloten met een inspirerend partner event in de haaienzaal van Diergaarde Blijdorp. Voor deze gelegenheid wordt de zaal omgedoopt tot de ‘Barracuda zaal’ – een passende locatie voor deze cybersecurity-campagne. Het evenement biedt resellers de kans om te netwerken, ervaringen uit te wisselen en zich verder te verdiepen in de nieuwste cybersecurity-oplossingen.