Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Achtergrond»Nick de Haas verruilt ClearVox voor HTC
    Achtergrond

    Nick de Haas verruilt ClearVox voor HTC

    23 februari 20233 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Nick de Haas gaat per 1 maart aan de slag bij telematica specialist HTC en verlaat daarmee na 16 jaar ClearVox. Hij is geen onbekende bij HTC, waar hij 23 jaar geleden als hulpmonteur zijn carrière begon.

    Toen Nick de Haas op 1 juli 2000 als 17-jarige begon als hulpmonteur bij HTC International was zijn  eerste klus een opdracht in Zwitserland. Hij kwam zo uit de schoolbanken en kreeg van zijn vader, de oprichter van het bedrijf, een kniptang en een schroevendraaier mee. “Ik vond kabeltjes wel leuk, leuker dan school”, lacht Nick. Dat zagen zijn ouders ook en dus werd hij die ochtend in alle vroegte opgepikt door collega’s Henk Matthijssen en Wesley Smits voor de klus van drie weken in Zwitserland. Henk en Wesley dus. Mannen met wie hij de afgelopen tijd alweer heel wat oude verhalen heeft opgehaald, want deze twee heren, werken nog steeds voor HTC International. Net zoals nog wel vijftien andere collega’s die Nick nog kent uit zijn eerste jaren bij ons. Zijn eerste jaren, want per 1 maart gaat Nick, inmiddels 40 jaar, opnieuw aan de slag bij ons. ‘Om het team van HTC commercieel te ondersteunen’, zoals hij het omschrijft.

     

    ‘Kindje’ ClearVox loslaten

    Nadat Nick ons in 2007, inmiddels als hoofdmonteur, verliet – hij wilde zich meer commercieel ontwikkelen – heeft hij zijn energie vooral gestoken in de ontwikkeling en het naar de markt brengen van communicatieplatform ClearVox Nexxt. Dit onder de paraplu van telecomprovider X2com. Van datanetwerken verlegde hij zijn focus dus naar telecom. Hij legde zijn ziel en zaligheid erin en deed enorm veel (commerciële) ervaring op. ‘Zijn kindje’ noemt hij ClearVox Nexxt. “Maar nu het platform 75.000 gebruikers heeft en mooie aansprekende bedrijven erin geloven, kan ik het loslaten. Mijn agenda werd ook leger”, geeft hij aan. “Ik vergelijk het met een kind dat op zichzelf gaat wonen. Daar is het op een bepaald moment gewoon tijd voor. En wat betreft ClearVox Nexxt is dat moment nu gekomen.”

     

    Natuurlijk moment

    Precies op het moment dat bij ons een commerciële collega wegging, waardoor een natuurlijke instap voor Nick bij zijn ‘oude liefde’ mogelijk werd. Vanaf 1 maart is die stap een feit en gaat hij de ervaring die hij sinds zijn vertrek bij HTC heeft opgedaan, opnieuw inzetten voor ons. “Ik heb me in al die jaren ontwikkeld als professional, maar ook als mens. Van een ongeleid projectiel tot een volwassen data- en telecomprofessional. De (mensen)kennis en ervaring die ik sinds 2007 heb opgedaan, breng ik nu mee naar HTC.” Zijn belangrijkste ambitie? “Het mooie bedrijf dat HTC International al is, nóg verder brengen. Door ons nog meer dan we al doen te verdiepen in onze klanten”, legt hij uit. “Zodat we eigenlijk al weten aan welke communicatie en/of data-oplossing een klant behoefte heeft, nog voordat er überhaupt een vraag is.”

    “Wanneer we dat sámen als team voor elkaar krijgen, maak ik met heel veel plezier nog jaren deel uit van ‘team HTC’ om het bedrijf sámen van het 30-jarig bestaan, dat we dit jaar vieren, naar het 50-jarig bestaan in 2043 te brengen.”

     

    Met dank aan ‘Team Thuis’

    Een missie waar Nick zich met veel energie en plezier voor gaat inzetten. Dit in de wetenschap dat zijn vrouw en vier kinderen voor de volle honderd procent achter hem staan. “Geen ‘Team HTC’ immers, zonder een fantastisch ‘Team Thuis’”, besluit hij.

     

    Gerelateerd

    Vorige artikelDstny’s Carrier Automate platform voegt Webex Calling toe
    Volgende artikel VolkerWessels Telecom wordt Elite Partner van Juniper Networks

    Gerelateerde berichten

    overname Riverdam

    Grote Navo-order rond IT-infrastructuur voor Proximus en Thales

    ICT

    Topsector ICT presenteert Jaarbeeld 2024: focus op digitalisering, AI en mkb-innovatie

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jun 23
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Den Bosch

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!