Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»NFON presenteert Nvoice for Microsoft Teams
    Telecom

    NFON presenteert Nvoice for Microsoft Teams

    17 december 20193 Min leestijd
    nfon-presenteert-nvoice-for-microsoft-teams
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    NFON AG heeft tijdens een internationale persconferentie in München voice for Microsoft Teams gelanceerd. Dit voegt twee communicatieplatformen samen in één aanbod: Microsoft Office 365 met Microsoft Teams en Cloudya, het telefoonsysteem uit de cloud.

    César Flores Rodríguez, Chief Sales Officer van NFON AG: “Met Nvoice for Microsoft Teams bedienen we de behoeften van een zich snel ontwikkelende markt. We blijven het digitaliseringsoffensief in Europa aandrijven en zetten een volgende stap in de verdere groei van onze telefonie-oplossingen uit de cloud.”

    Op de foto boven : Hans Szymanski, Chief Executive Officer en Chief Financial Officer, NFON AG


    Eenvoudig

    In combinatie met Microsoft Teams wordt voor de eindgebruiker een verbinding gecreëerd die niet alleen de eenvoud, onafhankelijkheid en betrouwbaarheid van het kernproduct Cloudya biedt, maar ook toegang tot de PSTN-wereld levert. Markus Krammer, Vice President Products & New Business bij NFON AG: “We breiden de flexibiliteit van onze high-performance cloud PBX uit met het Teams-samenwerkingsplatform. De klanten vragen om de perfecte zakelijke oplossing en alle handige features voor hun telefoonsysteem. We zijn erin geslaagd om het beste van twee werelden samen te voegen. Dit is vrijheid in bedrijfscommunicatie: we luisteren, we handelen, we leveren.” Verschillende communicatie-features stellen mensen in staat om te communiceren zoals ze dat willen. Markus Krammer: “Nvoice for Microsoft Teams maakt deel uit van het NFON-portfolio, richt zich precies op de behoeften van de bedrijfscommunicatie en verenigt alle communicatie in het NFON Cloud-platform.” Partners hebben de mogelijkheid om NFON Premium Solutions zoals Ncontactcenter, Nhospitality en Neorecording in combinatie aan te bieden – allemaal via dezelfde leverancier. Bovendien is er geen extra hardware nodig, licenties kunnen apart worden aangeschaft en eenvoudig worden toegevoegd. De schaalbaarheid en flexibiliteit komen tot uiting in een transparant en eenvoudig contractontwerp en korte opzegtermijnen. De kosten per gebruiker en aansluiting bedragen één euro.

     

    Groei

    Sinds de oprichting in 2007 is NFON AG voortdurend gegroeid. De beursgang in 2018 (Frankfurt Stock Exchange, Prime Standard) was een belangrijke stap in de expansiestrategie. Met de lancering van het nieuwe kernproduct Cloudya, de overname van Deutsche Telefon Standard AG in het begin van dit jaar en de opening van nieuwe vestigingen in Italië en Frankrijk, wordt de bedrijfsstrategie consequent voortgezet: Groei! Hans Szymanski, Chief Executive Officer & Chief Financial Officer van NFON AG: “Wij begrijpen de klant, de partner en de complexe behoeften van de markten. Wij verhogen de diversiteit en functionaliteit van onze diensten voor Europese bedrijven. NFON voor Europa betekent ook: We hebben de duidelijke focus om nummer 1 te worden in Europa.” Op 10 oktober 2019 hebben de lezers van de Funkschau** het kernproduct Cloudya uitgeroepen tot het beste telefoonsysteem uit de cloud.

    Gerelateerd

    Vorige artikelEASI en Destiny slaan handen in elkaar
    Volgende artikel BusinessCom officieel distributeur Spectralink in de Benelux

    Gerelateerde berichten

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    4G

    4G of 5G? That is the question

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jun 23
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Den Bosch

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!