New Media 2Day heeft de Gouden Datto Award voor Benelux Partner of the Year 2019 ontvangen op DattoCon19. DattoCon 19 is de 5e jaarlijkse Europese partner conferentie waarop meer dan 850 Managed Service Providers (MSP’s) uit 25 landen aanwezig waren. Dit jaar werden awards uitgereikt in 9 categorieën aan getalenteerde MSP’s van wereldklasse.
New Media 2Day mocht de Award voor Benelux Partner of the Year ontvangen uit handen van Datto’s CEO Tim Weller. Volgens het juryrapport heeft NM2D niet alleen aangetoond de Datto Business Continuity diensten succesvol in de markt te kunnen zetten, maar dat zij ook Datto ondersteunt bij de promotie van haar diensten naar de Chanel community. NM2D is als ‘advocate’ altijd bereid te participeren in webinars, peer to peer discussies, presentaties en paneldiscussies. Ook is NM2D altijd bereid feedback te geven over hoe diensten en partner programma’s te verbeteren en heeft significant bijgedragen aan het succes van Datto.
We noemen hier nog met name de Datto Racing Challenge waarvan New Media 2Day initiatiefnemer is. Aan deze online F1 competitie nemen 15 Nederlandse MSP’s deel die elke vrijdagmiddag voorafgaand aan een Formule 1 race, online tegen elkaar strijden. Hiermee is een peer-platform gecreëerd om onderling ervaringen uit te kunnen wisselen.
‘Onze partners zijn van kritiek belang voor onze MKB community en we zijn er trots op de best presterende partners te eren met de Gouden Datto Award op de jaarlijkse conferentie’ zegt Rob Rae, Vice President of Business Development bij Datto. ‘We zijn enthousiast dat New Media 2Day dit jaar de Benelux partner of the Year Award heeft gewonnen. Zij hebben aangetoond hun business te laten groeien en hun klanten succesvol te helpen maken’