De overname van Connectic markeert een belangrijke stap in de groeistrategie van Nemesys. Door deze strategische overname wil Nemesys haar positie als toonaangevende ICT & Cybersecurity dienstverlener verder uitbouwen en haar klantenkring uitbreiden met nieuwe, lokale bedrijven. Het Ridderkerkse Connectic, bekend om zijn klantgerichte dienstverlening en diepgaande expertise, zal in zijn geheel integreren in Nemesys, met als doel het dienstenaanbod verder te versterken.
In een tijd waarin ICT-oplossingen en Cybersecurity van steeds groter belang zijn voor bedrijven, bundelen beide ondernemingen hun krachten om klanten nog beter te kunnen bedienen.
Niek Pegels, Algemeen directeur van Nemesys, ziet de overname als een grote meerwaarde voor de klanten van beide bedrijven: “Met de overname van Connectic versterken we ons aanbod en vergroten we onze mogelijkheden om klanten te ondersteunen in hun digitale transformatie. We kijken ernaar uit om samen met onze nieuwe collega’s verder te bouwen aan onze toekomst en die van onze klanten.”
Maurice de Bruijn, voormalig eigenaar van Connectic, deelt zijn visie op de toekomst na de overname: “De keuze om Connectic over te dragen aan Nemesys is gemaakt met het oog op de lange termijn. Ik ben ervan overtuigd dat onze klanten bij Nemesys in goede handen zijn en kunnen rekenen op dezelfde hoge kwaliteit van dienstverlening die zij gewend zijn.”
Met de voltooiing van de verhuizing zijn alle activiteiten van Connectic voortaan gecentraliseerd in de Hoeksche Waard/ Oud-Beijerland. Relaties kunnen nog steeds via de bekende telefoonnummers en e-mailadressen contact opnemen voor hun ICT-vraagstukken.