Enter your email Address

    • Home
    • Telecom
    • Mobility
    • VoIP
    • ICT
    • IoT
    • Algemeen nieuws
    • Evenementen
    • TBM Magazine
    • Achtergrond
    • Contact
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    Login
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • Telecom
    • IoT
    • Algemeen
      • Vacatures
    • Achtergrond
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Featured»NEC introduceert UNIVERGE BLUE Cloud diensten
    Featured

    NEC introduceert UNIVERGE BLUE Cloud diensten

    15 juni 20214 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    NEC, leverancier van IT & Communicatie-oplossingen, introduceerde vandaag NEC UNIVERGE BLUE® CONNECT, een volledig geïntegreerde Unified Communications as a Service-oplossing (UCaaS), en NEC UNIVERGE BLUE® ENGAGE, een Contact Center as a Service (CCaaS)-oplossing, op de Nederlandse markt.

    In de editie van TBM, die begin juli verschijnt een uitgebreid artikel over het nieuwe platform van NEC voor UCaaS en CCaaS

    Als één van de meest uitgebreide open Cloud platforms op de Nederlandse markt, maakt het telefonie, chat, video vergaderen, contactcenter, beveiliging, online webinars, het delen en opslaan van bestanden en talloze productiviteitsintegraties (o.a. MS Teams, Salesforce, Office 365) mogelijk binnen één enkele omgeving. Deze diensten in een allesomvattend (alles-in-één) open Cloud communicatieplatform wordt aangeboden voor één vast laag bedrag per maand. Gebruikers betalen alleen voor wat ze gebruiken en gebruikerslicenties kunnen van maand tot maand worden gewijzigd. UNIVERGE BLUE CONNECT en ENGAGE zijn vanaf nu algemeen beschikbaar voor NEC’s klanten en partners.

    Unieke Differentiatie
    Bert Plasman, Vice President Enterprise Channel Sales EMEA voor NEC Enterprise Solutions, geeft aan: “UNIVERGE BLUE biedt ons en onze distributiekanalen unieke differentiatie. Als deze oplossingen los van elkaar bij diverse leveranciers worden gekocht, hebben ze allemaal hun eigen prijskaartje en ondersteuning nodig om ze te onderhouden en te integreren. UNIVERGE BLUE levert daarom een aanzienlijk kostenvoordeel op voor de klant en biedt klanten voorts alle voordelen van gestroomlijnde IT-beheer en -administratie. Vanuit één management portal kunnen alle applicaties over een hele organisatie uitgerold en beheerd worden. ”
    De lancering biedt ook verdere voordelen voor Business Partners. Plasman vervolgt: “De filosofie van ons partnerprogramma is ‘Wij werken voor u’, waarbij partners – in tegenstelling tot bij andere leveranciers- eigenaar blijven van de klant en de klantrelatie. Onze Go-to-market strategie is er op gericht dat we in ons land 100% van ons indirecte verkoopkanaal met geselecteerde en gecertificeerde partners en BusinessCom als distributeur behouden.”

    Krachtige ondersteuning hybride werken
    Pieter van Eldonk, Directeur van BusinessCom ziet een positieve toekomst voor UNIVERGE BLUE. Hij legt uit: “In tegenstelling tot bestaande cloudtelefonie-oplossingen, stelt het UNIVERGE BLUE programma onze partners in staat om dicht bij hun klanten te blijven met volledige controle over prijzen en facturering. Het onboarding proces voor partners is zo eenvoudig mogelijk gemaakt, aangevuld met zeer uitgebreide training en support door de cloud specialisten van NEC.”

    NEC UNIVERGE BLUE CONNECT en UNIVERGE BLUE ENGAGE zijn ontworpen voor organisaties van elke omvang, van MKB tot grote ondernemingen, waarbij het werkplezier centraal staat. Sinds de lancering van deze diensten vorig jaar in andere delen van de wereld, zijn de reacties uit de markt overweldigend positief en profiteren talloze organisaties al van de flexibele en eenvoudig aanpasbare diensten. Bovendien past UNIVERGE BLUE perfect bij de huidige vraag om ‘hybride werken’ krachtig te ondersteunen.

    Resellers kunnen makkelijk instappen met lage investering, snelle accreditatie en uitgebreide ondersteuning. Een ander groot voordeel is dat de gebruikersinterface van UNIVERGE BLUE voor 100% in het Nederlands is. En de 3.000 tot 5.000 gratis belminuten die de UNIVERGE BLUE CONNECT licenties gebruikers bieden kan voor organisaties ook heel interessant zijn.

    Strategische Samenwerking
    In de wereldwijde uitrol van NEC’s UNIVERGE BLUE diensten volgen na Noord-Amerika, Australië, Verenigd Koninkrijk, Italië en nu Nederland, andere landen in EMEA en Azië. De strategische partner die NEC heeft geselecteerd voor deze belangrijke uitbreiding van het aanbod is Intermedia.

    Het toonaangevende portfolio communicatie oplossingen van NEC, momenteel al ruim 6 jaar op rij de nummer 1 leverancier wereldwijd van telefonieoplossingen*, wordt nu verder versterkt met UNIVERGE BLUE. De krachtige Cloud-PBX, teamsamenwerking, contact center, bestanden delen, back-up, en online vergadermogelijkheden die dit Cloudplatform biedt, zijn allemaal geïntegreerd met talloze applicaties. Hiermee beantwoordt NEC aan de behoeften die leven bij zowel lokale installaties als Cloud- en hybride omgevingen, en krijgen B2B-klanten platformkeuze en een echte slimme werkplek voor de toekomst.

    Geïnteresseerden kunnen meer informatie vinden op: www.univergeblue.com/nl

    Gerelateerd

    Vorige artikelVodafone UK ontsluit 5G mogelijkheden voor Open RAN
    Volgende artikel Huawei blijft marktaandeel verliezen in de snelgroeiende wereldwijde markt voor telecommunicatieapparatuur

    Gerelateerde berichten

    TNO publiceert Najaarseditie Monitor Draadloze Technologie

    TNO publiceert Najaarseditie Monitor Draadloze Tech

    Maxhub breidt activiteiten uit met Europese showroom in Amsterdam

    Maxhub breidt activiteiten uit met Europese showroom in Amsterdam

    TBM Magazine

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Vacatures
    • Vacature – Helpdesk medewerker

      • Overal
      • Sona Business
    • Vacature – Accountmanager

      • Overal
      • Sona Business
    • Vacature Support Engineer (FG 6)

      • Eindhoven
      • Pocos
    • (Junior) Field Service Engineer

      • Woerden (Extern)
      • Telemos ICT Solutions Group
      • Full Time
    • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

      • Rosmalen
      • X2com
    Evenementen
    Current Month

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Kerkenbos 1015L
    6546 BB Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?
    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!