Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Devices»NEC voor zevende jaar op rij nummer 1 in zakelijke MKB-telefoonsystemen
    Devices

    NEC voor zevende jaar op rij nummer 1 in zakelijke MKB-telefoonsystemen

    22 december 20213 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    NEC, wereldleider op het gebied van communicatie- en IT-oplossingen, heeft aangekondigd dat het voor zeven jaar op rij is erkend als wereldwijde nummer 1 in MKB (Small and Medium Business) zakelijke telefoonsystemen.

     

    Perfect aangepast aan de behoeften van het MKB

    MZA’s rapportage over de wereldwijde Call Control-markt (exclusief Multi-Tenant UCaaS-spraakoplossingen) laat zien dat NEC de afgelopen 7 jaar alle leveranciers heeft geleid in wereldwijde zendingen in het MKB-segment. Met een huidig marktaandeel van 17% zoals gerapporteerd over de eerste helft van 2021, loopt NEC ruim voor op alle andere bedrijven in dat segment.

    “Het recente rapport van MZA benadrukt ons succes als leider in bedrijfscommunicatie”, zegt Ram Menghani, President NEC Enterprise Communication Technology. “Het is een duidelijke erkenning van de kracht van ons aanbod en het vermogen om samen met onze zakenpartners onze klanten wereldwijd van dienst te zijn met uitstekende oplossingen en diensten. UNIVRGE BLUE CONNECT BRIDGE biedt de on-premises klanten een gemakkelijke weg naar cloudhybride of volledige Cloud, en biedt investeringsbescherming en waarde van digitale transformatie “, voegt hij eraan toe.

    “Hartelijk dank en felicitaties gaan uit naar onze partners, met wie we deze uitstekende marktpositie hebben kunnen uitbouwen. Samen met aantrekkelijke prijzen, onovertroffen betrouwbaarheid en installatie- en gebruiksgemak, blijken onze oplossingen perfect te voldoen aan de behoeften van het MKB”, zegt Marc Hebner, Vice President Enterprise Division van NEC Corporation of Americas.

    NEC biedt een breed scala aan zakelijke communicatieoplossingen – variërend van kleine tot zeer grote systemen – die Enterprise- en MKB-klanten effectief ondersteunen wier vereisten variëren van traditionele tot volledige IP en 100% software gebaseerde oplossingen, en van op locatie gebaseerde tot Cloud implementaties.

     

    Krachtig UCaaS- en CCaaS-cloudaanbod

    NEC’s UNIVERGE BLUE is gebaseerd op zijn wereldwijde samenwerking met Intermedia, een toegewijd bedrijf voor Cloud communicatie, en is een van de breedste en krachtigste UCaaS- en CCaaS-cloudaanbiedingen die op de markt verkrijgbaar zijn, en maakt telefonie, videoconferenties, samenwerking, back-up, beveiliging en het delen van bestanden mogelijk en meer binnen één oplossing.

     

    Dynamische levering van cloudoplossingen in een hybride model

    Nu het traditionele krimpen van kantoren en thuiswerken volledig geaccepteerd is, zijn hybride werk en flexibele implementatiemodellen voor veel bedrijven het voorkeursmodel geworden. Terwijl ze hun middelen afstemmen op hun huidige zakelijke vereisten, profiteren ze van Cloud-oplossingen die schaalbaar zijn en mogelijkheden bieden om nieuwe applicaties te integreren.

    UNIVERGE BLUE CONNECT BRIDGE breidt on-premises zakelijke telefoonsystemen uit naar de Cloud via mobiele en desktopapplicaties, terwijl het ook chat, videoconferenties en mogelijkheden voor het delen en samenwerken van bestanden toevoegt. Het resultaat is een geïntegreerd, alles-in-één UCaaS-aanbod dat NEC-klanten de flexibiliteit biedt om overal te communiceren en samen te werken, de levensduur en mogelijkheden van hun huidige NEC-telefoonsysteem verlengt en hen in staat stelt hun bestaande telefoons, terminals en telefoonnummer en migreer zo nodig geleidelijk.

     

    Klant heeft volledige keuze

    Als gevolg hiervan kunnen NEC-klanten nu kiezen uit een volledig on-premises infrastructuur tot een 100% op een openbare Cloud-abonnement gebaseerde oplossing en alles daartussenin in een hybride werkmodel. Omdat NEC alle bases dekt en het volledige scala aan keuzemogelijkheden biedt – on-premises, Cloud of hybride – zorgt ervoor dat NEC en zijn partners eenvoudig kunnen bieden wat het beste en het meest geschikt is voor elke eindklant.

    “Met onze sterke positie in de on-premises markt voor oproepbeheer en de flexibiliteit die we klanten bieden om de nieuwste Cloud services toe te voegen om hun steeds meer hybride personeelsbestand te ondersteunen, kijk ik ernaar uit om ons marktleiderschap de komende jaren te verlengen”, besluit Menghani.

    Gerelateerd

    Vorige artikelNokia-aanbod groeit door naar zakelijk en IoT
    Volgende artikel Fijne feestdagen en een mooi 2022!

    Gerelateerde berichten

    D-Link lanceert nieuwe generatie 4G/5G M2M-modems

    D-Link lanceert nieuwe generatie 4G/5G M2M-modems

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    sep 23
    23 september - 25 september

    KPN Partner Network: Vision 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!