NEC, wereldleider op het gebied van communicatie- en IT-oplossingen, heeft aangekondigd dat het voor zeven jaar op rij is erkend als wereldwijde nummer 1 in MKB (Small and Medium Business) zakelijke telefoonsystemen.
Perfect aangepast aan de behoeften van het MKB
MZA’s rapportage over de wereldwijde Call Control-markt (exclusief Multi-Tenant UCaaS-spraakoplossingen) laat zien dat NEC de afgelopen 7 jaar alle leveranciers heeft geleid in wereldwijde zendingen in het MKB-segment. Met een huidig marktaandeel van 17% zoals gerapporteerd over de eerste helft van 2021, loopt NEC ruim voor op alle andere bedrijven in dat segment.
“Het recente rapport van MZA benadrukt ons succes als leider in bedrijfscommunicatie”, zegt Ram Menghani, President NEC Enterprise Communication Technology. “Het is een duidelijke erkenning van de kracht van ons aanbod en het vermogen om samen met onze zakenpartners onze klanten wereldwijd van dienst te zijn met uitstekende oplossingen en diensten. UNIVRGE BLUE CONNECT BRIDGE biedt de on-premises klanten een gemakkelijke weg naar cloudhybride of volledige Cloud, en biedt investeringsbescherming en waarde van digitale transformatie “, voegt hij eraan toe.
“Hartelijk dank en felicitaties gaan uit naar onze partners, met wie we deze uitstekende marktpositie hebben kunnen uitbouwen. Samen met aantrekkelijke prijzen, onovertroffen betrouwbaarheid en installatie- en gebruiksgemak, blijken onze oplossingen perfect te voldoen aan de behoeften van het MKB”, zegt Marc Hebner, Vice President Enterprise Division van NEC Corporation of Americas.
NEC biedt een breed scala aan zakelijke communicatieoplossingen – variërend van kleine tot zeer grote systemen – die Enterprise- en MKB-klanten effectief ondersteunen wier vereisten variëren van traditionele tot volledige IP en 100% software gebaseerde oplossingen, en van op locatie gebaseerde tot Cloud implementaties.
Krachtig UCaaS- en CCaaS-cloudaanbod
NEC’s UNIVERGE BLUE is gebaseerd op zijn wereldwijde samenwerking met Intermedia, een toegewijd bedrijf voor Cloud communicatie, en is een van de breedste en krachtigste UCaaS- en CCaaS-cloudaanbiedingen die op de markt verkrijgbaar zijn, en maakt telefonie, videoconferenties, samenwerking, back-up, beveiliging en het delen van bestanden mogelijk en meer binnen één oplossing.
Dynamische levering van cloudoplossingen in een hybride model
Nu het traditionele krimpen van kantoren en thuiswerken volledig geaccepteerd is, zijn hybride werk en flexibele implementatiemodellen voor veel bedrijven het voorkeursmodel geworden. Terwijl ze hun middelen afstemmen op hun huidige zakelijke vereisten, profiteren ze van Cloud-oplossingen die schaalbaar zijn en mogelijkheden bieden om nieuwe applicaties te integreren.
UNIVERGE BLUE CONNECT BRIDGE breidt on-premises zakelijke telefoonsystemen uit naar de Cloud via mobiele en desktopapplicaties, terwijl het ook chat, videoconferenties en mogelijkheden voor het delen en samenwerken van bestanden toevoegt. Het resultaat is een geïntegreerd, alles-in-één UCaaS-aanbod dat NEC-klanten de flexibiliteit biedt om overal te communiceren en samen te werken, de levensduur en mogelijkheden van hun huidige NEC-telefoonsysteem verlengt en hen in staat stelt hun bestaande telefoons, terminals en telefoonnummer en migreer zo nodig geleidelijk.
Klant heeft volledige keuze
Als gevolg hiervan kunnen NEC-klanten nu kiezen uit een volledig on-premises infrastructuur tot een 100% op een openbare Cloud-abonnement gebaseerde oplossing en alles daartussenin in een hybride werkmodel. Omdat NEC alle bases dekt en het volledige scala aan keuzemogelijkheden biedt – on-premises, Cloud of hybride – zorgt ervoor dat NEC en zijn partners eenvoudig kunnen bieden wat het beste en het meest geschikt is voor elke eindklant.
“Met onze sterke positie in de on-premises markt voor oproepbeheer en de flexibiliteit die we klanten bieden om de nieuwste Cloud services toe te voegen om hun steeds meer hybride personeelsbestand te ondersteunen, kijk ik ernaar uit om ons marktleiderschap de komende jaren te verlengen”, besluit Menghani.