Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»VoIP»My-Connect Telepo heeft nu autoprovisioning voor Yealink, Poly en Snom
    VoIP

    My-Connect Telepo heeft nu autoprovisioning voor Yealink, Poly en Snom

    9 september 20243 Min leestijd
    My-Connect Telepo heeft nu autoprovisioning voor Yealink, Poly en Snom
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    My-Connect Telepo heeft een flinke upgrade gekregen. De Cloud-telefoniedienst van distributeur BusinessCom heeft een vernieuwde beheerportal waardoor nu autoprovisioning van toestellen van Yealink, Poly en Snom beschikbaar is. Daarnaast zijn er nog veel meer nieuwe functionaliteiten toegevoegd en is de softphone vernieuwd.

     

    Nieuwe Service Management Portal Telepo

    Om te beginnen heeft My-Connect Telepo een nieuwe beheerportal: de Telepo Service Management Portal (SMP) is een nieuwe manier om administratieve taken uit te voeren in My-Connect Telepo Core-organisaties. De nieuwe portal is ontworpen om intuïtiever en gebruiksvriendelijker te zijn en krijgt in de toekomst meer nieuwe functionaliteiten.

     

    Autoprovisioning Yealink, Poly en Snom

    Een van de belangrijkste nieuwe functionaliteiten van de nieuwe Telepo Service Management Portal is dat er nu naast autoprovisioning van Mitel-toestellen ook autoprovisioning beschikbaar is voor de toestellen van Yealink, Poly en Snom. Dit scheelt uiteraard tijd voor het configureren van een nieuwe klant, maar maakt tevens de migratie van bestaande klanten naar My-Connect Telepo stukken eenvoudiger.

     

    Vernieuwde Softphone

    Een andere belangrijke update is dat de softphone van My-Connect Telepo vernieuwd is. De nieuwe softphone heeft een moderne look & feel gekregen, gebaseerd op de laatste UX-trends zodat deze intuïtiever in gebruik is. Waar de vorige softphone een lokale applicatie was, is de nieuwe softphone webbased, op basis van WebRTC, die ook als desktop applicatie geïnstalleerd kan worden. Met name op de ACD-wachtrijen is de softphone gebruiksvriendelijker geworden en is de status van agents overzichtelijker.

     

    Overige nieuwe functionaliteiten My-Connect Telepo

    Naast bovenstaande updates zijn er recent nog veel meer nieuwe functionaliteiten aan My-Connect Telepo toegevoegd. De complete lijst van nieuwe functionaliteiten kun je zien in dit nieuwsbericht. Eerder dit jaar vereenvoudigde My-Connect Telepo al de licentiestructuur, zoals hier te lezen is.

    Maikel Monden, technisch eindverantwoordelijk voor My-Connect: “Voor Telepo is deze upgrade een grote stap voor het uitbreiden van het Telepo-ecosysteem. Niet alleen de autoprovisioning van Yealink-, Snom- en Poly-toestellen maar ook de integraties met Google Workplace, Teams en Gigaset dragen hier aan bij.”

    Roy Bramer, binnen BusinessCom medeverantwoordelijk voor My-Connect Telepo: “Het is mooi om te zien dat Telepo steeds completer wordt met een makkelijker licentiemodel en steeds weer nieuwe functionaliteiten. Deze updates, en vooral de nieuwe Service Management Portal met autoprovisioning, betekenen veel meer gemak voor onze partners.”

     

    Update Webinar My-Connect Telepo

    Voor partners die nieuwsgierig zijn geworden naar alle nieuwe functionaliteiten, zoals de nieuwe beheerportal, de autoprovisioning en de nieuwe softphone, wordt er op 26 september om 10.00 uur door Maikel Monden en Roy Bramer een Telepo Update Webinar gegeven.

    Over My-Connect Telepo

    My-Connect Telepo maakt deel uit van het brede portfolio My-Connect waarin BusinessCom al zijn wholesale Cloud- en abonnementsdiensten heeft ondergebracht. My-Connect Telepo bestaat sinds 2016 en is een end-to-end oplossing van BusinessCom waarbij de business partner te allen tijde klanteigenaar blijft en de gelegenheid heeft deze Cloud Telefonie-dienst op zijn eigen manier in de markt te zetten.

    All You Need Is My-Connect

    My-Connect is de merknaam voor het dienstenportfolio van BusinessCom. Het unieke aan My-Connect is de combinatie van de volgende ingrediënten: een breed pallet aan wholesale Cloud-diensten voor telefonie, UC, networking en cybersecurity; SIP Trunking en verbindingen; aanvullende hardware zoals netwerkapparatuur en endpoints; de korte lijnen, kennis, kunde en ondersteuning (technisch en commercieel) die BusinessCom al jaren kenmerkt. Alles wat je als reseller nodig hebt, met flexibiliteit en keuzevrijheid. Bekijk voor meer informatie: www.my-connect.nl.

    Gerelateerd

    Vorige artikelPCI verkoopt IT- en AV-activiteiten aan Yielder Group
    Volgende artikel Copaco en Teltonika bundelen krachten voor netwerkinnovatie

    Gerelateerde berichten

    NEC univerge blue

    De NEC-rollercoaster: hoe goed nieuws ook slecht nieuws kan zijn

    pocos jelle de bruijn sjaak lettinga

    Wat maakt Easy Voice van Pocos zo bijzonder?

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    okt 14
    14 oktober - 16 oktober

    Network X 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!