MAXHUB opent een nieuwe showroom in Amsterdam, tevens het eerste solution center van het merk in Europa. Na de opening van het logistieke centrum in Rotterdam in april 2023 blijft het bedrijf zijn aanwezigheid in Eurropa en Nederland uitbreiden. Deze opening weerspiegelt een strategische stap om zijn positie op het oude continent te versterken.
Het doel van dit nieuwe centrum is om een meeslepende ervaring van MAXHUB’s producten en oplossingen mogelijk te maken en zo de relaties met potentiële klanten te versterken. Daarnaast weerspiegelt deze opening een belangrijke betrokkenheid bij de culturele diversiteit en voorkeuren van de Europese markt. Het nieuwe centrum is niet alleen het perfecte contactpunt voor de Benelux-landen, maar ook voor andere landen zoals Frankrijk, Duitsland, Italië, de Scandinavische landen, Spanje en het VK, dankzij de goede bereikbaarheid.
De nieuwe showroom in Amsterdam, uitgerust met modern vergadermeubilair van de Deense fabrikant HAY, neemt bezoekers mee naar innovatieve werkomgevingen. Ze krijgen de kans om het ontwerp, de kwaliteit en het gebruiksgemak van MAXHUB-oplossingen uit eerste hand te ervaren. Het onlangs gelanceerde 105-inch Ultra-Wide 5K-scherm wordt bijvoorbeeld in actie getoond. Met zijn unieke beeldverhouding van 21:9 vergemakkelijkt het uitgestrekte beeldscherm gemakkelijk de geavanceerde visuele lay-out van Microsoft Front Row in Signature Teams Rooms, waarin alle deelnemers aan videoconferenties perfect in scène worden gezet. Of de 86-inch MAXHUB Transcend Series IFPD, die perfect is voor hybride werkomgevingen met zijn geïntegreerde UHD opvouwbare dubbele camera’s, 12 meter pick-up AI aangedreven microfoon en volledig Windows gebaseerde smart OS.
Prospects voor wie zelfs deze formaten te klein zijn, kunnen zich vergapen aan een 138-inch MAXHUB Raptor LED-wand in Amsterdam. Naast de beste beeldkwaliteit in 4K-resolutie en een krachtig geluidssysteem met twee 30-Watt luidsprekers, maakt hij indruk met de vooraf geïnstalleerde MAXHUB Share-app, waarmee content intuïtief draadloos kan worden verzonden.
“De nieuwe basis in Amsterdam symboliseert de geleidelijke implementatie van onze Europese expansiestrategie. Onze producten genieten al een uitstekende reputatie in Europa en we zijn er zeker van dat we dankzij deze stap nog meer klanten kunnen overtuigen van onze oplossingen,” zegt Kevin Wang, Europe Sales Director bij MAXHUB.
Het succes van MAXHUB
MAXHUB is een merk van de CVTE Group, bekend om zijn geavanceerde beeldschermtechnologieën, aanwezig in 18 landen en op meer dan 80 markten. Het bedrijf heeft wereldwijd een team van meer dan 6.000 werknemers, waarvan 60% ingenieurs die zich bezighouden met onderzoek en ontwikkeling, wat de sterke toewijding van het bedrijf aan innovatie aantoont.
Het productportfolio van MAXHUB omvat innovatieve oplossingen die alles bieden wat nodig is voor een moderne vergaderomgeving, van touchscreens tot unified communication-producten, alles-in-één LED-wanden en commerciële displays, evenals het cloudgebaseerde apparaatbeheersysteem Pivot. Bovendien werd MAXHUB in 2023 geaccepteerd als officiële hardwarepartner in het Microsoft Teams Rooms Ecosystem, waarmee de innovatieve kracht en kwaliteit van het productassortiment wordt onderstreept.
MAXHUB’s succes in de markt kan worden bewezen door het marktleiderschap in de zakelijke Interactive Flat Panel (IFP) markt met een marktaandeel van meer dan 25% in 2022 wereldwijd*.