Jabra heeft Marvin Korthout benoemd tot Director of Enterprise Sales Benelux. In zijn nieuwe functie draagt hij de eindverantwoordelijkheid voor de gehele Benelux-regio en geeft hij leiding aan alle divisies, waaronder Channel, Strategic Alliances, Distributie en Large Enterprise. “Hierbij kan ik met trots aankondigen dat ik terug ben in het Benelux team als de nieuw benoemde Benelux Sales Director als onderdeel van het South EMEA management team. Ik kijk er echt naar uit om veel bekende gezichten terug te zien en nieuwe mensen te ontmoeten om samen met het team de strategie & groei in de Benelux regio te stimuleren, aldus Korthout.
Benelux-positie versterken
Om de groei en ontwikkeling van Jabra binnen de Benelux-regio te ondersteunen, was een nieuwe rol nodig. Korthout is de uitgelezen kandidaat om die te bekleden, het team aan te sturen en de focus van Jabra verder te vergroten in zowel de audio- als de videomarkt, inclusief de lancering van nieuwe services en het versterken van de relatie met partners en eindklanten.
Met zijn gedreven, resultaatgerichte aanpak en constante streven naar groei, heeft Korthout zich bewezen als een waardevolle kracht binnen Jabra gedurende zijn acht jaar dienstverband. Hij begon zijn carrière als Channel Account Manager waarbij hij zijn kennis heeft ingezet om succesvol team management te implementeren, en groeide door tot director. Die ruime ervaring met business en people management neemt hij nu mee naar zijn nieuwe functie.
Groei
“In een zeer volwassen markt als de Benelux-regio streven we ernaar om onze focus te versterken en groei te stimuleren”, zegt Marvin Korthout, Director of Enterprise Sales Benelux bij Jabra. “De nadruk ligt op het vergroten van ons marktaandeel in de audio- en videomarkt en het versterken van de positie in de SME-eindgebruikers-markt. Ook willen we nog intensiever samenwerken met onze huidige channel partners en het SME-partnerkanaal verder optimaliseren. Ik heb er heel veel zin in om met het team die ontwikkeling verder vorm te geven, nieuwe klantgroepen aan te boren en de loyaliteit van partners en eindklanten te versterken.”