Maison van den Boer, Nederlands grootste partycateraar, stapt over op het Cloud Telefonie-platform My-Connect. De oplossing is door ZG Telecom aangeboden in samenwerking met distributeur BusinessCom. Met My-Connect heeft Maison van den Boer gekozen voor een telefonie-oplossing van hoog niveau dat zeer flexibel ingezet kan worden.
Gezien de wensen van Maison van den Boer was een upgrade van de bestaande on-premise oplossing geen optie. Na de wensen en eisen van Maison van den Boer goed te hebben geanalyseerd, heft ZG Telecom een voorstel gemaakt op basis van het My-Connect platform. Harold Vennik, accountmanager bij ZG Telecom: “De afgelopen 10 jaar heeft ZG Telecom een sterke en persoonlijke relatie met Maison van den Boer opgebouwd. Door onze kundigheid en persoonlijke aanpak en advies hebben wij Maison van den Boer door de jaren heen ondersteund en geholpen. Dit heeft bijgedragen tot een tevreden klant die altijd op ZG Telecom kon terugvallen – en dat uiteraard ook in de toekomst kan blijven doen. Deze positieve ervaringen hebben zeker een rol gespeeld in de besluitvorming om de komende jaren voor ZG Telecom en My-Connect te kiezen. Wij zijn er bijzonder trots op dat Maison van den Boer de huidige relatie met ZG Telecom ook de komende jaren wil voortzetten!”
Met de hosted telefonie-oplossing van My-Connect kan Maison van den Boer snel en eenvoudig (tijdelijke) locaties op- en afschalen. Iedere gebruiker kan tot 5 toestellen aanmelden op zijn profiel, waaronder een GSM toestel, welke volledig wordt geïntegreerd, provider-onafhankelijk en looptijd-onafhankelijk. Hoe de gebruiker bereikbaar is, kan naar wens van de klant ingericht worden. Er kan gerouteerd worden naar de gebruiker op basis van o.a. de beschikbaarheid, datum, tijd en bellend nummer of volledig gesynchroniseerd vanaf een digitale agenda. Met My-Connect heeft deze cateraar van hoog niveau een telecomoplossing dat de reputatie van Maison van den Boer waardig is. “Met deze nieuwe oplossing kunnen wij onze locaties integreren in één optimale telefonieoplossing wat bijdraagt aan een optimale bereikbaarheid van Maison van den Boer”, aldus Olaf Meijs, Manager ICT Maison van den Boer.
Op de foto van links naar rechts: Pieter van Eldonk (BusinessCom B.V.), Marco Groenheijde (ZG Telecom), Harold Vennik (ZG Telecom), Olaf Meijs (Maison van den Boer), Jeroen Enzerink (Maison van den Boer).