Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Mobility»Lebara kiest bij uitrollen nieuwe merkstrategie voor reclamebureau Natwerk en pr-bureau Lubbers De Jong
    Mobility

    Lebara kiest bij uitrollen nieuwe merkstrategie voor reclamebureau Natwerk en pr-bureau Lubbers De Jong

    18 april 20192 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Sinds de oprichting in 2001 is Lebara één van de snelst groeiende mobiele providers in Europa. Het bedrijf is actief in zes landen, en zet zich in om zijn klanten de beste mobiele netwerkdiensten te leveren tegen een aantrekkelijke prijs. Het bedrijf gaat zich nu op specifieke doelgroepen richten, waaronder millennials, die een uitstekende match blijken te zijn met Lebara.

    Volgens Marijke de Laat, Marketing Director van Lebara Nederland, slaat Lebara hiermee in Nederland een nieuwe weg in: “Lebara wil er echt voor zijn klanten zijn en nog veel actiever op hun behoeften inspelen. Mede daarom kiezen we nu voor een nieuwe strategie met een sterke focus op sim only abonnementen. We bouwen daarmee verder op onze succesformule, en passen onze dienstverlening aan om een jonge, bredere klantenkring aan te spreken, die grenzeloze, transparante mobiele telefonie en internetdiensten verwacht. Samen met Lubbers De Jong en Natwerk willen we de bekendheid van Lebara bij deze snel groeiende doelgroep vergroten.”

    Reclamebureau Natwerk ontwikkelde eerder campagnes voor merken als Desperados, Charlie Temple en Febo. Reinier Steures, directeur van Natwerk: “Lebara is een merk dat sinds de oprichting een duidelijke positie in de markt heeft opgebouwd. Aan ons de taak die positie te verbreden. We gaan dat niet doen door een nieuw merk neer te zetten, maar juist door het merkverhaal nog veel groter op te spelen. Want dat verhaal is nu relevanter dan ooit tevoren.”

    Het in technologie gespecialiseerde pr-bureau Lubbers De Jong zal zorgdragen voor het uitbreiden van de mediarelaties en de zichtbaarheid van Lebara in de media. Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: “De telecommarkt kan wel wat opschudding gebruiken en Lebara is dé nieuwe challenger. Wij zijn zeer verheugd te kunnen helpen om het nieuwe verhaal vorm te geven en breed onder de aandacht te brengen in de Nederlandse media.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelEricsson en Swisscom activeren eerste commerciële 5G-netwerk in Europa
    Volgende artikel VodafoneZiggo Premium Partner Future City Foundation

    Gerelateerde berichten

    Gatehouse-Satcom

    Gatehouse Satcom en Druid Software gaan samenwerken om satellietcommunicatie te verbeteren

    CapX Nederland neemt voorsprong met unieke oplossing; Private 4G en 5G Radio in één

    CapX Nederland neemt voorsprong met unieke oplossing; Private 4G en 5G Radio in één

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jun 17
    17 juni - 19 juni

    TCCA Critical Communications World

    jun 19
    12:30 - 17:30 CEST

    Partner Event BusinessCom en Barracuda

    jun 23
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Den Bosch

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!