Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Mobility»Lebara kiest bij uitrollen nieuwe merkstrategie voor reclamebureau Natwerk en pr-bureau Lubbers De Jong
Mobility

Lebara kiest bij uitrollen nieuwe merkstrategie voor reclamebureau Natwerk en pr-bureau Lubbers De Jong

18 april 20192 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Sinds de oprichting in 2001 is Lebara één van de snelst groeiende mobiele providers in Europa. Het bedrijf is actief in zes landen, en zet zich in om zijn klanten de beste mobiele netwerkdiensten te leveren tegen een aantrekkelijke prijs. Het bedrijf gaat zich nu op specifieke doelgroepen richten, waaronder millennials, die een uitstekende match blijken te zijn met Lebara.

Volgens Marijke de Laat, Marketing Director van Lebara Nederland, slaat Lebara hiermee in Nederland een nieuwe weg in: “Lebara wil er echt voor zijn klanten zijn en nog veel actiever op hun behoeften inspelen. Mede daarom kiezen we nu voor een nieuwe strategie met een sterke focus op sim only abonnementen. We bouwen daarmee verder op onze succesformule, en passen onze dienstverlening aan om een jonge, bredere klantenkring aan te spreken, die grenzeloze, transparante mobiele telefonie en internetdiensten verwacht. Samen met Lubbers De Jong en Natwerk willen we de bekendheid van Lebara bij deze snel groeiende doelgroep vergroten.”

Reclamebureau Natwerk ontwikkelde eerder campagnes voor merken als Desperados, Charlie Temple en Febo. Reinier Steures, directeur van Natwerk: “Lebara is een merk dat sinds de oprichting een duidelijke positie in de markt heeft opgebouwd. Aan ons de taak die positie te verbreden. We gaan dat niet doen door een nieuw merk neer te zetten, maar juist door het merkverhaal nog veel groter op te spelen. Want dat verhaal is nu relevanter dan ooit tevoren.”

Het in technologie gespecialiseerde pr-bureau Lubbers De Jong zal zorgdragen voor het uitbreiden van de mediarelaties en de zichtbaarheid van Lebara in de media. Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: “De telecommarkt kan wel wat opschudding gebruiken en Lebara is dé nieuwe challenger. Wij zijn zeer verheugd te kunnen helpen om het nieuwe verhaal vorm te geven en breed onder de aandacht te brengen in de Nederlandse media.”

Gerelateerd

Vorige artikelEricsson en Swisscom activeren eerste commerciële 5G-netwerk in Europa
Volgende artikel VodafoneZiggo Premium Partner Future City Foundation

Gerelateerde berichten

Axis introduceert livestream voor bodycams voor betere bescherming van hulpverleners en handhavers

Nokia biedt oplossing voor missiekritische communicatie met drones

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!