Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Connexie»Lebara helpt klanten slimme keuzes maken met nieuwe positionering
Connexie

Lebara helpt klanten slimme keuzes maken met nieuwe positionering

23 mei 20233 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Lebara lanceert een nieuwe positionering met de pay-off ‘logisch’ en bouwt daarmee verder aan haar positie in de Nederlandse telecommarkt. Klanten helpen met slimme keuzes maken in telefonie is ‘Lebara logisch’. De mobiele aanbieder richt zich op een brede groep consumenten die zich vaak niet bewust zijn van hun mobiele gebruik en daardoor onnodig te veel betalen. Lebara helpt consumenten om te kiezen voor een abonnement dat écht bij hen past. Zodat ze alleen betalen voor wat ze nodig hebben. Logisch.

Bewuste keuzes maken

Niet iedereen zit per se te wachten op ‘unlimited data’, de aller-allerlaatste telefoon of een combinatieabonnement met televisie met daarin tv-kanalen die je toch niet kijkt. Consumenten gebruiken bovendien minder mobiele data dan zij vaak zelf denken, doordat zij zich in wifi-omgevingen bevinden en veel apps maar weinig data gebruiken.

Daarom laat Lebara zien dat slimme keuzes maken voor wat je écht nodig hebt aan data gemakkelijker is dan soms wordt gedacht. Dat doet Lebara met verfrissende waarheden over mobiele telefonie en hoe mensen met hun telefoons en data omgaan. De merkstrategie van Lebara is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Natwerk.

Nieuwe positie in de mobiele telecommarkt

De Europese MVNO Lebara Groep heeft een omzet van EUR 447,3 miljoen gerapporteerd over 2022, 6 procent meer dan in 2021. Tegelijkertijd steeg de operationele winst (zonder eenmalige kosten) met 7 procent naar EUR 32,5 miljoen, zo meldt nieuwssite Telecompaper.

Eelco Gijze, Commercieel Directeur van Lebara: “Ik denk dat maar weinig mensen weten dat wij de grootste zelfstandige mobiele aanbieder van Nederland zijn naast de grote drie telecomproviders en hun submerken. We bestaan meer dan twintig jaar en zijn opgericht met maar één missie: mensen laagdrempelig en voordelig met elkaar in verbinding brengen zonder compromis in kwaliteit. Niet meer en niet minder. Inmiddels zijn we uitgegroeid van een prepaid aanbieder naar een totale mobiele aanbieder voor iedereen die voordelig wil bellen en internetten maar wél met de beste kwaliteit van het betrouwbare en snelle netwerk van KPN. De bekendheid van Lebara onder consumenten is goed. Voor ons is nú het moment om verder aan ons merk te bouwen met een nieuwe, onderscheidende merkpositionering waarmee we nog meer consumenten kunnen verwelkomen die bewuste keuzes willen maken.”

Over Lebara

Lebara is er voor iedereen die kiest voor wat ze echt nodig hebben. Gewoon genoeg beltegoed en data met de beste kwaliteit voor een lage prijs en met een goede service, en dat al twintig jaar lang. De inmiddels ruim 900.000 Lebara-klanten gebruiken een brede keuze in Prepaid en Sim Only abonnementen. Lebara maakt gebruik van het best geteste 4G-netwerk (KPN) van Nederland en is online en op meer dan 7.000 plekken in Nederland verkrijgbaar. Bekijk de website: www.lebara.nl

Gerelateerd

Vorige artikelGigaset mikt met smartphones op b-to-b
Volgende artikel Wisseling van de wacht bij bol.com, Adrian McPhee vervangt Jurrie van Rooijen als CTO

Gerelateerde berichten

afbeelding zonnepanelen

Omvormers van zonnepanelen vaak makkelijk te hacken

Fairphone lanceert met Fairbuds XL modulaire over-ear hoofdtelefoon

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!