Enter your email Address

    • Home
    • Telecom
    • Mobility
    • VoIP
    • ICT
    • IoT
    • Algemeen nieuws
    • Evenementen
    • TBM Magazine
    • Achtergrond
    • Contact
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    Login
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • Telecom
    • IoT
    • Algemeen
      • Vacatures
    • Achtergrond
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Connexie»Lebara helpt klanten slimme keuzes maken met nieuwe positionering
    Connexie

    Lebara helpt klanten slimme keuzes maken met nieuwe positionering

    23 mei 20233 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Lebara lanceert een nieuwe positionering met de pay-off ‘logisch’ en bouwt daarmee verder aan haar positie in de Nederlandse telecommarkt. Klanten helpen met slimme keuzes maken in telefonie is ‘Lebara logisch’. De mobiele aanbieder richt zich op een brede groep consumenten die zich vaak niet bewust zijn van hun mobiele gebruik en daardoor onnodig te veel betalen. Lebara helpt consumenten om te kiezen voor een abonnement dat écht bij hen past. Zodat ze alleen betalen voor wat ze nodig hebben. Logisch.

    Bewuste keuzes maken

    Niet iedereen zit per se te wachten op ‘unlimited data’, de aller-allerlaatste telefoon of een combinatieabonnement met televisie met daarin tv-kanalen die je toch niet kijkt. Consumenten gebruiken bovendien minder mobiele data dan zij vaak zelf denken, doordat zij zich in wifi-omgevingen bevinden en veel apps maar weinig data gebruiken.

    Daarom laat Lebara zien dat slimme keuzes maken voor wat je écht nodig hebt aan data gemakkelijker is dan soms wordt gedacht. Dat doet Lebara met verfrissende waarheden over mobiele telefonie en hoe mensen met hun telefoons en data omgaan. De merkstrategie van Lebara is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Natwerk.

    Nieuwe positie in de mobiele telecommarkt

    De Europese MVNO Lebara Groep heeft een omzet van EUR 447,3 miljoen gerapporteerd over 2022, 6 procent meer dan in 2021. Tegelijkertijd steeg de operationele winst (zonder eenmalige kosten) met 7 procent naar EUR 32,5 miljoen, zo meldt nieuwssite Telecompaper.

    Eelco Gijze, Commercieel Directeur van Lebara: “Ik denk dat maar weinig mensen weten dat wij de grootste zelfstandige mobiele aanbieder van Nederland zijn naast de grote drie telecomproviders en hun submerken. We bestaan meer dan twintig jaar en zijn opgericht met maar één missie: mensen laagdrempelig en voordelig met elkaar in verbinding brengen zonder compromis in kwaliteit. Niet meer en niet minder. Inmiddels zijn we uitgegroeid van een prepaid aanbieder naar een totale mobiele aanbieder voor iedereen die voordelig wil bellen en internetten maar wél met de beste kwaliteit van het betrouwbare en snelle netwerk van KPN. De bekendheid van Lebara onder consumenten is goed. Voor ons is nú het moment om verder aan ons merk te bouwen met een nieuwe, onderscheidende merkpositionering waarmee we nog meer consumenten kunnen verwelkomen die bewuste keuzes willen maken.”

    Over Lebara

    Lebara is er voor iedereen die kiest voor wat ze echt nodig hebben. Gewoon genoeg beltegoed en data met de beste kwaliteit voor een lage prijs en met een goede service, en dat al twintig jaar lang. De inmiddels ruim 900.000 Lebara-klanten gebruiken een brede keuze in Prepaid en Sim Only abonnementen. Lebara maakt gebruik van het best geteste 4G-netwerk (KPN) van Nederland en is online en op meer dan 7.000 plekken in Nederland verkrijgbaar. Bekijk de website: www.lebara.nl

    Gerelateerd

    Vorige artikelGigaset mikt met smartphones op b-to-b
    Volgende artikel Wisseling van de wacht bij bol.com, Adrian McPhee vervangt Jurrie van Rooijen als CTO

    Gerelateerde berichten

    Tij keert in Europese smartphonemarkt ondanks Q3

    Tij keert in Europese smartphonemarkt ondanks Q3

    EcoFlow opent Pop-up Store in Utrecht

    EcoFlow opent Pop-up Store in Utrecht met Prepshop.nl

    TBM Magazine

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Vacatures
    • Vacature – Helpdesk medewerker

      • Overal
      • Sona Business
    • Vacature – Accountmanager

      • Overal
      • Sona Business
    • Vacature Support Engineer (FG 6)

      • Eindhoven
      • Pocos
    • (Junior) Field Service Engineer

      • Woerden (Extern)
      • Telemos ICT Solutions Group
      • Full Time
    • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

      • Rosmalen
      • X2com
    Evenementen
    Current Month

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Kerkenbos 1015L
    6546 BB Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?
    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!