Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»KPN verbreedt grootzakelijk communicatie-aanbod met Microsoft Teams
    Telecom

    KPN verbreedt grootzakelijk communicatie-aanbod met Microsoft Teams

    21 april 20202 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Met de toevoeging van Microsoft Teams aan de propositie Cloud Communications heeft KPN nu een breed aanbod van moderne communicatiediensten voor de grootzakelijke markt. Met dit aanbod kunnen klanten altijd en overal communiceren en samenwerken. KPN verzorgt proactief het beheer waardoor klanten verzekerd zijn van een optimale performance. De Microsoft Teams-omgeving wordt geïntegreerd met andere diensten van KPN zoals vast en mobiel bellen en is uit te breiden met bijvoorbeeld callcenterfunctionaliteiten.

    Microsoft Teams stelt klanten in staat om hun medewerkers makkelijk en op verschillende plaatsen te laten communiceren. Door mogelijkheden als bellen, chat en videobellen te combineren wordt het maximale uit de onderlinge communicatie en het contact met klanten gehaald. Het is bovendien eenvoudig om Word-, Excel-, of andere bestanden met elkaar te delen en hier tegelijkertijd in te werken. Dit zorgt ervoor dat medewerkers ook op afstand optimaal kunnen samenwerken. Bovendien werken alle functionaliteiten op elk apparaat. Zo gaat een videogesprek dat gestart is op een laptop naadloos over op een mobiele telefoon.

     

    Flexibiliteit en mobiliteit

    “In deze snelle, veranderende en digitaliserende samenleving willen wij dat onze klanten zich volledig kunnen richten op het runnen van hun bedrijf. Met Cloud Communications ondersteunen wij hen door flexibiliteit en mobiliteit te bieden waardoor medewerkers ook op afstand van elkaar altijd verbonden zijn en overal kunnen communiceren en samenwerken op de manier die zij willen. Die mogelijkheden in combinatie met de huidige noodzaak tot thuiswerken maakt deze transitie relevanter dan ooit”, aldus Jilles Limburg, directeur marketing Zakelijke Markt bij KPN.

     

    Smart Combinations

    Als netwerk van Nederland helpt KPN al meer dan 135 jaar ondernemend Nederland om altijd verbonden te zijn. Met toekomstbestendige netwerk-, ICT- en security-oplossingen waarborgt KPN de continuïteit van ondernemend Nederland. KPN zorgt ervoor dat organisaties in alle soorten en maten 24/7 en 365 dagen per jaar verbonden zijn met hun klanten en medewerkers. Zodat zij zich kunnen richten op succesvol ondernemen.

     

    Met Cloud Communications zijn organisaties altijd verbonden met klanten en de medewerkers onderling. Cloud Communications is een onderdeel van Smart Combinations. Smart Combinations kent momenteel twee proposities voor de grootzakelijke markt waarin KPN samenwerkt met onder andere Cisco en Microsoft. Naast Cloud Communications is er de propositie Secure Networking bedoeld voor organisaties die binnen en tussen hun kantoren flexibele, veilige en betrouwbare dataverbindingen wensen. Hierbij gaat het onder meer om SD-WAN en SD-LAN.

     

    Kijk voor meer informatie op kpn.com/cloudcommunications

    Gerelateerd

    Cloud Communications
    Vorige artikelEuropese smartphonemarkt staat voor stevige dip
    Volgende artikel Smart Device Lease creëert liquiditeit voor ondernemers

    Gerelateerde berichten

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    4G

    4G of 5G? That is the question

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jun 23
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Den Bosch

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!