Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»UC & C»Kinly introduceert hybride werkruimtes op abonnementsbasis
UC & C

Kinly introduceert hybride werkruimtes op abonnementsbasis

11 januari 20223 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Door de pandemie werken we steeds vaker thuis. Kinly, provider van online samenwerkingsmiddelen, komt de enorme vraag naar hybride werkruimtes tegemoet met de nieuwe dienst Kinly Rooms. Dit is een abonnement op online vergaderruimtes met 24/7 service om te zorgen dat alles altijd werkt en beschikbaar is. Hiermee is de aanschaf van apparatuur niet nodig en vermijden organisaties reparatiekosten. Met Kinly Rooms zijn organisaties voor een vast bedrag per maand verzekerd van ruimtes met alle benodigde audiovisuele apparatuur om online te vergaderen en samen aan een project te werken.

Bastiaan van der Salm, marketing manager bij Kinly: ‘Nu we steeds vaker één of meerdere dagen per week thuis werken is de behoefte aan betere middelen voor online samenwerken toegenomen. We voelen de fysieke afstand, en dat vormt een hindernis tijdens het samenwerken. Ook verliezen we vaak kostbare tijd doordat we niet weten hoe de apparatuur werkt. En dat is zonde.’ Kinly Rooms bieden hierbij een oplossing. Alles is van A tot Z binnen 4 weken geïnstalleerd. Bastiaan van der Salm: ‘We bieden twee opties aan: gestandaardiseerde ruimtes en op maat gemaakte ruimtes. De gestandaardiseerde ruimtes zijn van alle audiovisuele gemakken voorzien. Door de lay-out van de ruimtes staat iedereen gelijk aan elkaar en is de fysieke afstand niet voelbaar. Als er aanvullende wensen zijn, bijvoorbeeld voor specifieke apparatuur, kunnen we die op maat leveren.’

Werken zonder onderbrekingen
Niets is zo vervelend als een scherm dat niet werkt of het wachten op apparatuur die een update uitvoert. Daarmee verliezen werknemers kostbare tijd die besteed had kunnen worden aan werk. Bastiaan van der Salm: ‘Door constante monitoring voorziet en voorkomt Kinly deze ergernissen. Zo zien wij bijvoorbeeld wanneer software updates nodig zijn. Deze voeren wij vaak op afstand uit voordat de gebruiker van de Room merkt dat er een actie nodig is. Zijn er problemen die niet op afstand kunnen worden verholpen, zoals het vervangen van een onderdeel, dan komt er een technicus langs. Daardoor werkt de ruimte ten alle tijden optimaal.’

Snel en efficiënt opschalen
Voor bedrijven die snel willen opschalen is het lastig om op korte termijn aan volledig geïnstalleerde vergaderruimtes te komen. Bastiaan van der Salm: ‘Goede en geschikte apparatuur vinden kost een hoop tijd, en het kan door gebrek aan ervaring lastig zijn om ruimtes goed in te richten.’ Door een tekort aan chips en personeel kan de oplevering van één ruimte tegenwoordig oplopen tot zestien weken. ‘Doordat Kinly de beste apparatuur op voorraad heeft, is het mogelijk om de ruimtes binnen vier weken volledig geïnstalleerd af te leveren. Alle apparatuur in de Kinly Rooms wordt volledig geïntegreerd in het bestaande IT-systeem. Daarnaast vergaren we data over het gebruik van de ruimtes. Bijvoorbeeld hoe vaak de ruimtes worden gebruikt en welke apparatuur het meest wordt benut. Met deze inzichten kunnensnel opschalen als dat nodig is. Bovendien voorkom je hiermee onnodige kosten.’

Over Kinly
Kinly is dé wereldwijde provider van online samenwerkingsmiddelen, diensten en support. Ze brengen mensen en technologie samen om de productiviteit te verbeteren, waar het werk ook gebeurt. Met ruim 20 jaar ervaring in de AV- en videoconferencing-industrie en kantoren in o.a. de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk & Ierland, Noorwegen, Nederland, Hong Kong, Singapore en India is het een van de grootste spelers op de markt.

Gerelateerd

Vorige artikelZakelijke telecommarkt groeit met 1,3%
Volgende artikel Uitzetten 2G en 3G kan tot grote problemen leiden binnenkort 112 niet meer te bellen

Gerelateerde berichten

Epatra Benelux officieel distributeur van KanDao

Epatra Benelux officieel distributeur van KanDao

Smart Office Event van Epatra brengt beste van drie werelden samen

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!