Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»Interchange overgenomen door Anywhere365
    Telecom

    Interchange overgenomen door Anywhere365

    22 oktober 20194 Min leestijd
    interchange-overgenomen-door-anywhere365
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Anywhere365 neemt Interchange over, de Nederlandse specialist op het gebied van cloud en Azure. De experts van Interchange worden op korte termijn toegevoegd aan het team van Anywhere365, waardoor de totale organisatie uitkomt op meer dan honderd medewerkers wereldwijd.

    Anywhere365 levert een Microsoft-gebaseerd platform voor intelligent dialogue management en cloud contactcenters, dat gebruikt wordt door meer dan duizend bedrijven in 54 landen. De overname is het resultaat van een samenwerking van vijf jaar, waarin Interchange fungeerde als training- en adviespartner van Anywhere365. De acquisitie brengt niet alleen significante voordelen met zich mee voor de twee organisaties, maar ook voor klanten en partners van Anywhere365 die hun investeringen in Microsoft Teams verder willen optimaliseren.

    Anywhere365 is een omnichannel efficiency platform dat de communicatie stroomlijnt voor internationale organisaties. Onder de ruim duizend klanten bevinden zich Philips, Royal Dutch Shell, Rabobank, Société Générale, Nestlé, Swarovski, DHL en USG People. Anywhere365 is vooral bekend vanwege Anywhere365 Dialogue Cloud, dat gebruik maakt van AI, machine learning en Microsoft Azure om binnenkomende vragen en verzoeken te classificeren, vertalen en door te sturen naar de juiste teams binnen de organisatie. Anywhere365 optimaliseert het gebruik van Skype for Business en Microsoft Teams en kan native embedded worden ingezet binnen CRM- en ITSM-platformen, zoals CRM Dynamics, Salesforce en ServiceNow.

    Efficiency verhogen

    “Het is ons streven om bedrijven efficiënter en effectiever te maken in hun real-time communicatie; of het nu gaat om klantcontactcenters of interne communicatie”, aldus Gijs Geurts, CEO van Anywhere365. “De ervaring van Interchange op het gebied van Microsoft’s cloud- en telecom-oplossingen helpt ons hier al jaren bij. We zijn daarom ook verheugd om ons internationale Anywhere365 Dialogue Cloud-aanbod te kunnen aanvullen met de expertise van Interchange. Dankzij deze overname kunnen we onze cloudoplossing op het gebied van dialogue management verder uitbreiden, en onze partners nog beter ondersteunen – of het nu gaat om telecom, CRM of system integrators.”

    Als een van de experts op het gebied van clouddiensten is Interchange een belangrijke partner van Anywhere365. Het bedrijf is gespecialiseerd in enterprise oplossingen van Microsoft, die gebruikt worden door Anywhere365 om klanten te helpen om efficiënter en effectiever te communiceren met behulp van technologieën die vaak al in gebruik zijn, zoals Office 365, Azure, Skype for Business en Teams. Interchange heeft ook uitgebreide kennis van telecomintegratie, een belangrijk onderdeel in elk omnichannel-communicatieplatform.

    Uitbreiding portfolio

    “Ik ben ontzettend blij dat we onderdeel worden van de internationale community van Anywhere365, zowel voor onze medewerkers, partners als klanten”, aldus Remy Plagmeijer, Managing Director van Interchange. “Onze expertise heeft ons al internationale erkenning opgeleverd, maar onderdeel worden van Anywhere365 is een significante nieuwe stap in het uitbreiden van ons portfolio, zowel in complexiteit als geografisch.”

    Het samengaan van de twee bedrijven geeft organisaties overal ter wereld de mogelijkheid om een sterk concurrentievoordeel te behalen met Anywhere365 Cloud Contact Center en Dialogue Management. Ze kunnen hun communicatie stroomlijnen door optimaal gebruik te maken van kanalen die ze al in bezit hebben en van andere oplossingen die de cloud te bieden heeft.


    Over Anywhere365
    Anywhere365 is gebaseerd op de overtuiging dat iedereen binnen een bedrijf kan fungeren als contactcenter. Daarom heeft het bedrijf het Anywhere365 Universal Contact Center for Skype for Business en Microsoft Teams gebouwd. Als onafhankelijke softwareleverancier investeert Anwhere365 voortdurend in het verbeteren en ontwikkelen van oplossingen.

    De visie van Anywhere365 is om alle onnodige dialogen te verminderen door een oplossing te bieden waarbij de juiste informatie op het juiste moment de juiste persoon bereikt, ongeacht de locatie. De Anywhere365-oplossingen, waaronder Dialogue Cloud Contact Center, zijn bekroond en te vinden in meer dan duizend van de grootste organisaties ter wereld, waaronder meer dan dertig Fortune 500-bedrijven. Anywhere365 heeft haar hoofdkantoor in Nederland, met regionale kantoren in België, het Verenigd Koninkrijk, de VS en Canada.

    Over Interchange
    Interchange biedt oplossingen voor elk type organisatie: van klein tot zeer groot en in verschillende sectoren. Het begeleidt de implementatie- en migratieprocessen, van advies tot levering. Als Microsoft Gold Partner met zeven gold competences is de kwaliteit van haar services getest en erkend door Microsoft zelf. Alle consultants zijn gecertificeerd op het gebied van Microsoft Azure, Audiocodes, Office 365, Exchange en Microsoft Teams.

    Gerelateerd

    Vorige artikelKantoortrend: met de rugtas naar het werk
    Volgende artikel Zweedse e-tailer Dustin breidt uit naar Nederlandse markt

    Gerelateerde berichten

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    4G

    4G of 5G? That is the question

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jun 17
    17 juni - 19 juni

    TCCA Critical Communications World

    jun 19
    12:30 - 17:30 CEST

    Partner Event BusinessCom en Barracuda

    jun 23
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Den Bosch

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!