Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»Inspirience Awards: nominaties Best Vertical Partner 2016
    Telecom

    Inspirience Awards: nominaties Best Vertical Partner 2016

    1 november 20165 Min leestijd
    inspirience-awards-nominaties-best-vertical-partner-2016
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Op 29 november worden in Het Zalmhuis te Rotterdam in acht categorieën de Telecom Inspirience 2016 uitgereikt. In de categorie Best Vertical Partner 2016 heeft de vakjury de volgende business partners genomineerd.

    Ask Roger!
    Vertical: Automotive

    Om aan alle eisen te voldoen en winstgevend te blijven in de competitieve autobranche zijn kleinere autodealers samen ‘multi-brand’ dealerorganisaties gaan vormen. Dit levert uitdagingen op het gebied van klantcontact en klantbeleving. Om zich op deze nieuwe situatie aan te passen, richt het merendeel van de dealerorganisaties hiervoor een Klant-Contact-Center (KCC) in. Als gevolg hiervan wordt het contact tussen de organisatie en de klant onpersoonlijker. Ask Roger! heeft specifieke oplossingen ontwikkeld voor deze uitdaging van de automotive branche en deze inmiddels met succes bij enkele dealers geïmplementeerd. De oplossing van Ask Roger! biedt: een koppeling tussen hét CRM-systeem in automotive (SAM) en IP-telefonie; een Unified Contact Center; Roger365 (telefonie rapportage dashboard); Wallboard; webchat; Sociale media-integratie met het KCC. Met als resultaat: een optimale klantbeleving, doordat altijd klantinformatie beschikbaar is tijdens klantcontacten; grip op inkomende communicatiekanalen door  overzicht hoe deze communicatiestromen lopen en een duidelijke to-do-lijst vanuit SAM voor dagelijkse uitgaande klantcontacten.

    Helder Telecom
    Vertical: Juridische Dienstverlening

    Helder Telecom is onderdeel van de Lexxyn Groep, een groep samenwerkende bedrijven die ICT-diensten leveren binnen de juridische sector: de advocatuur, het notariaat en de deurwaarderspraktijk. Helder Telecom heeft inmiddels een prominente plek weten te bemachtigen binnen de Nederlandse juridische sector. De reden van dit marktaandeel is naast een optimale dienstverlening, de kruisbestuiving die dagelijks plaatsvindt binnen de Lexxyn Groep-partners. Zo werkt Helder Telecom & ICT veelal samen met Lexxyn-partner ICT Concept (ICT-leverancier). Schakelen gaat rechtstreeks zonder afleiding voor de klant. Die profiteert van een altijd werkende telecomoplossing die aansluit bij de IT-omgeving. Of de samenwerking tussen Helder en Devoon (software voor het Notariaat), waarbij vanuit het systeem direct gebeld kan worden en de bijbehorende app optimaal beveiligd is. En willen kantoren waar de partners om tafel zitten advies op het gebied van telecom. Dan wordt Helder ingeschakeld. Doordat de Lexxyn-partners elkaars systemen kennen, kan snel gekoppeld en geschakeld worden. Allemaal voorbeelden die zorgen dat juridische werkprocessen geoptimaliseerd kunnen worden, waarbij optimale beveiliging en bereikbaarheid centraal staat.

    IP One
    Vertical: Hypotheekadviesbranche

    Hypothekers moeten goed bereikbaar zijn. Aangezien een hypotheek een heel persoonlijke keuze is, moet het contact met klanten persoonlijk zijn; het eerste contact maar ook de daaropvolgende contactmomenten. IP One mag meer dan 50 (franchise)vestigingen van De Hypotheker tot haar klantenkring rekenen. Door de oplossing die IP One biedt, zijn de vestigingen van De Hypotheker goed bereikbaar en kunnen zij klanten perfecte service bieden. Ook zijn vestigingen optimaal met elkaar verbonden, waardoor telefoonverkeer van andere vestigingen opgevangen kan worden. Vanaf elke werkplek is duidelijk zichtbaar voor welke vestiging er gebeld wordt. Zo kan de medewerker opnemen met de specifieke naam van die vestiging. Door een goed overzicht te hebben van alle collega`s, kan er direct worden doorgeschakeld naar een medeweker voor wie dit gesprek bestemd is. IP One heeft gezorgd voor priorisering van binnenkomend verkeer. Zo gaan telefoontjes van klanten bijvoorbeeld voor op die van bankmedewerkers. Ook wordt er regelmatig gebruik gemaakt van de management informatie om te meten wanneer het meeste binnenkomend verkeer plaatsvindt. Op deze manier kunnen medewerkers worden bijgeschakeld om gesprekken aan te nemen.

    Zetacom
    Vertical: Ziekenhuizen en Gezondheidszorg

    Zetacom is system integrator voor de zakelijke markt. De afgelopen jaren heeft Zetacom veel specialistische kennis en ervaring opgedaan in de gezondheidszorg door telefonie, netwerken, zorgcommunicatie en IT met elkaar te integreren en bovenop deze basis diensten te leveren zoals telefonie, camerabewaking, persoonsbeveiliging, zorgdomotica en bewoners-WiFi. Nieuw is gespecialiseerde dienstverlening, met onder andere de certificering van zorgmedewerkers en een continue begeleiding van zorgmedewerkers. Deze sterke focus en uitgebreide kennis van de gezondheidszorg heeft geresulteerd dat meer dan 25 procent van de Nederlandse ziekenhuizen en 17 procent van de zorginstellingen gebruikmaken van een oplossing van Zetacom. Bovendien is Zetacom eind juni 2016 benoemd tot Healthcare Solutions Expert door Mitel. Als Mitel Healthcare Solutions Expert voldoet Zetacom aan strenge eisen op meerdere gebieden waaronder diepgaande productkennis, aantal getrainde medewerkers en hoge klanttevredenheid. Ook heeft Zetacom aantoonbare kennis en inzicht in de gezondheidszorg.

    Panas Hosted
    Vertical: Makelaardij

    Panas levert al vijf jaar Swyx-telefonie uit de Cloud. In 2008 heeft Realworks (CRM-leverancier in de makelaardij) een telefoniekoppeling met het Swyx hosted telefonieplatform ontwikkeld. Vanaf dat moment kon de moderne makelaar die gebruikmaakt van Realworks beschikken over tal van efficiënte communicatieoplossingen, eenvoudig uitbellen vanuit een klantenkaart, bij inkomende en uitgaande gesprekken direct de klantenkaart in beeld krijgen om gespreksverslagen snel vast te leggen en nog veel meer. Met deze mooie tools in handen is Panas deze branche gaan benaderen. Panas is constant in beweging om de veranderende makelaarsbranche te voorzien van “tailor made” communicatieoplossingen. Voor de drukbezette makelaar is een professionele telefoon antwoordservice ontwikkeld die direct werkt in het Realworks CRM-pakket. De Swyx Mobile App mag natuurlijk ook niet ontbreken voor de moderne makelaar: overal en altijd bereikbaar zijn onder één telefoonnummer. Om het de gebruiker nog makkelijker te maken, is we de look & feel van de Swyx-softphone aangepast aan de visuele stijl van Realworks. Panas voorziet inmiddels ruim 400 makelaarskantoren van hoogwaardige communicatieoplossingen en dit aantal neemt wekelijks toe.

    Uitreiking

    De award voor Best Vertical Partner 2016wordt samen met de andere Telecom Inspirience Awards uitgereikt op 16 november in het Zalmhuis te Rotterdam. Voor meer informatie: www.telecominspirience.nl

    Gerelateerd

    Vorige artikelInspirience Awards: nominaties Marketing Award 2016
    Volgende artikel Televak Centers ondersteunt award voor Best Mobile Project 2016

    Gerelateerde berichten

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    https://www.fcbarcelona.com/en/FC Barcelona lanceert met Barça Mobile eigen MVNO

    FC Barcelona lanceert met Barça Mobile eigen MVNO

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    jun 11
    12:00 - 18:00 CEST

    Partner Event Internet on Demand: ‘FWA: the next big thing in telecom’

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!