ALSO is blij te kunnen melden dat het aantal deelnemers aan de Channel Trends+Visions event dit jaar gelijk was aan de deelnemers in 2021 – ondanks de toenemende online event-moeheid. Na het internationale gedeelte op donderdagochtend met livestreams vanuit Warschau, waar 200 genodigden ter plaatse aanwezig waren, hielden de 25 deelnemende ALSO-landen elk lokale virtuele presentaties, discussies en workshops tijdens de CTV namiddagsessies.
Twee hoogtepunten van de dag waren de live paneldiscussies in Warschau, gewijd aan de centrale CTV-onderwerpen XaaS en duurzaamheid. In de XaaS-discussie overtuigde het panel niet alleen met een hoog niveau van technische competentie, maar ook met de diepgaande marktkennis die werd gedeeld. In het panel over duurzaamheid, dat een zeer grote internationale opkomst kende, was het duidelijk dat de channel het belang van dit onderwerp inziet en al bezig is met de implementatie van concrete stappen, van productie tot uitgebreide informatie voor resellers en eindklanten.
Marc Nijhof, Chief Commercial Officer bij ALSO sluit de dag af: “Voor ALSO is CTV een evenement waar we kunnen laten zien dat we niet alleen een technologieprovider zijn, maar ook een initiatiefnemer, forum en netwerker. De onderwerpen hebben de kern van de channel geraakt, de partners en ook onze medewerkers hebben nieuwe informatie en ideeën kunnen opdoen. Nu kijken we uit naar de vele discussies die we naar aanleiding van het evenement met onze klanten zullen voeren.”
Ook wie CTV gemist heeft, kan zich nog registreren op www.alsoctv.com. Het platform is open tot 31 mei en biedt toegang tot alle belangrijke presentaties, waaronder de keynote van CEO Gustavo Möller-Hergt en de verschillende paneldiscussies.