Verdien meer met Microsoft Teams: kansen voor partners
Microsoft Teams is niet meer weg te denken uit de werkdag van veel bedrijven. Het platform is uitgegroeid tot dé centrale plek voor samenwerking en communicatie, volledig geïntegreerd in Microsoft 365. Voor partners ligt hier een kans om verder te gaan dan licentieverkoop en echt toegevoegde waarde te bieden.
Niet tegen Teams vechten, maar meebewegen
Het heeft weinig zin om Teams als concurrent te zien. Slimme partners kiezen ervoor om Teams juist te omarmen en er oplossingen aan toe te voegen. Denk aan spraakoplossingen, rapportages of branchegerichte integraties. Daarmee maak je van een standaardoplossing een maatwerkdienst die écht het verschil maakt
Teams als klantbinder
Zodra een klant met Teams werkt, blijft deze vaak jarenlang een trouwe klant. Zeker als jij als partner extra diensten levert die onmisbaar zijn geworden. Denk aan koppelingen met telefonie, slimme dashboards of support op Microsoft-gebied. Teams is daarmee niet alleen een instappunt, maar ook een manier om langdurige klantrelaties op te bouwen.
Enrico Pelsers, Product Manager bij Dstny Nederland: “Iedere gebruiker met een Microsoft 365 Enterprise of Business licentie kan gebruik maken van de Teams integratie. Voor elk scenario en elk budget bieden we een oplossing, of het nou volledig bellen in Teams is met beproefde telefonie intelligentie van Dstny of zelfs bellen zonder prijzige Teams Phone licenties.”
Telefooncentrale niet meer ingewikkeld
Veel IT-bedrijven denken dat telefonie complex is. Maar, dat beeld klopt niet meer. Met de oplossingen van Dstny is een Teams telefonieoplossing voor iedere IT-partner bereikbaar en binnen no-time live, zonder dure engineers of ingewikkelde infrastructuur. Plug & Play, schaalbaar en onmiddellijk winstgevend.
Extra omzet? Denk verder dan alleen bellen
Naast bellen zijn er nog veel meer diensten die jij als partner kunt aanbieden rondom Teams:
Gespreksopname & compliance: Vooral in sectoren als de financiële dienstverlening of de zorg is dit belangrijk. En klanten zijn bereid daarvoor te betalen.
Inzicht met Analytics: Wie belt wanneer en hoe efficiënt wordt Teams gebruikt? Klanten vinden dat inzicht waardevol.
Mobiele koppelingen: Zorg dat Teams ook buiten kantoor blijft werken met de Call2Teams Phone App en verkoop tevens de mobiele abonnementen.
Microsoft support: Als jij Teams ondersteunt, komen klanten ook bij jou met andere Office-vragen. Slim om daar een dienst van te maken.
Kortom:
Wil je als partner het maximale halen uit Teams? Zorg dan dat je verder kijkt dan alleen bellen. Koppel slimme tools, bied support en denk mee met je klant. Met Dstny maak je Teams persoonlijk en winstgevend.