Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»ICT»Hoe jij als partner meerwaarde creëert met teams-integraties
    ICT

    Hoe jij als partner meerwaarde creëert met teams-integraties

    14 mei 20253 Min leestijd
    Hoe jij als partner meerwaarde creëert met teams-integraties
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Verdien meer met Microsoft Teams: kansen voor partners

    Microsoft Teams is niet meer weg te denken uit de werkdag van veel bedrijven. Het platform is uitgegroeid tot dé centrale plek voor samenwerking en communicatie, volledig geïntegreerd in Microsoft 365. Voor partners ligt hier een kans om verder te gaan dan licentieverkoop en echt toegevoegde waarde te bieden.

    Niet tegen Teams vechten, maar meebewegen

    Het heeft weinig zin om Teams als concurrent te zien. Slimme partners kiezen ervoor om Teams juist te omarmen en er oplossingen aan toe te voegen. Denk aan spraakoplossingen, rapportages of branchegerichte integraties. Daarmee maak je van een standaardoplossing een maatwerkdienst die écht het verschil maakt

    Teams als klantbinder

    Zodra een klant met Teams werkt, blijft deze vaak jarenlang een trouwe klant. Zeker als jij als partner extra diensten levert die onmisbaar zijn geworden. Denk aan koppelingen met telefonie, slimme dashboards of support op Microsoft-gebied. Teams is daarmee niet alleen een instappunt, maar ook een manier om langdurige klantrelaties op te bouwen.

    Enrico Pelsers, Product Manager bij Dstny Nederland: “Iedere gebruiker met een Microsoft 365 Enterprise of Business licentie kan gebruik maken van de Teams integratie. Voor elk scenario en elk budget bieden we een oplossing, of het nou volledig bellen in Teams is met beproefde telefonie intelligentie van Dstny of zelfs bellen zonder prijzige Teams Phone licenties.”

    Telefooncentrale niet meer ingewikkeld

    Veel IT-bedrijven denken dat telefonie complex is. Maar, dat beeld klopt niet meer. Met de oplossingen van Dstny is een Teams telefonieoplossing voor iedere IT-partner bereikbaar en binnen no-time live, zonder dure engineers of ingewikkelde infrastructuur. Plug & Play, schaalbaar en onmiddellijk winstgevend.

    Extra omzet? Denk verder dan alleen bellen
    Naast bellen zijn er nog veel meer diensten die jij als partner kunt aanbieden rondom Teams:

    Gespreksopname & compliance: Vooral in sectoren als de financiële dienstverlening of de zorg is dit belangrijk. En klanten zijn bereid daarvoor te betalen.

    Inzicht met Analytics: Wie belt wanneer en hoe efficiënt wordt Teams gebruikt? Klanten vinden dat inzicht waardevol.

    Mobiele koppelingen: Zorg dat Teams ook buiten kantoor blijft werken met de Call2Teams Phone App en verkoop tevens de mobiele abonnementen.

    Microsoft support: Als jij Teams ondersteunt, komen klanten ook bij jou met andere Office-vragen. Slim om daar een dienst van te maken.

    Kortom:

    Wil je als partner het maximale halen uit Teams? Zorg dan dat je verder kijkt dan alleen bellen. Koppel slimme tools, bied support en denk mee met je klant. Met Dstny maak je Teams persoonlijk en winstgevend.

    Gerelateerd

    Vorige artikelKPN Partner Network van telco naar techco – samenwerken aan groei
    Volgende artikel Meer dan in- en uitchecken; FrontAssist nu als volwaardig digitaal receptieplatform

    Gerelateerde berichten

    DSD Europe breidt portfolio uit met DMARC AI: slimme oplossing nu beschikbaar voor MSP’s LEx Fabistas

    DSD Europe breidt portfolio uit met DMARC AI

    Betrouwbare communicatie: sleutel tot succes voor defensie en hulpdiensten

    Betrouwbare communicatie: sleutel tot succes voor defensie en hulpdiensten

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    okt 14
    14 oktober - 16 oktober

    Network X 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!