Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»Gemakkelijk meerdere telefoonnummers beheren in de Mijn Simyo app
    Telecom

    Gemakkelijk meerdere telefoonnummers beheren in de Mijn Simyo app

    17 december 20192 Min leestijd
    gemakkelijk-meerdere-telefoonnummers-beheren-in-de-mijn-simyo-app
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    De Mijn Simyo app van Simyo heeft een handige nieuwe functie waarmee gebruikers meerdere telefoonnummers kunnen beheren. Zo hou je op de achtergrond makkelijk de kosten van het gezin of het bundelverbruik in de gaten van bijvoorbeeld je kinderen.

    Gemakkelijk en veilig

    Het beheren van andere telefoonnummers is veilig en gemakkelijk. Via het instellingenmenu van de Mijn Simyo app kun je andere telefoonnummers toevoegen. De eigenaar van dit telefoonnummer krijgt daarna via de app én mail een melding. Wel zo veilig: op die manier hoeven er geen wachtwoorden te worden uitgewisseld. Zodra de aanvraag is goedgekeurd, krijgt de nieuwe gebruiker toegang tot het account. De toegang kan overigens altijd weer verwijderd worden.

    Met het beheren van meerdere telefoonnummers in de Mijn Simyo app, kunnen ouders bijvoorbeeld het bundelverbruik van kinderen in de gaten houden. Zo kunnen kinderen ongestoord hun telefoon gebruiken, maar is er op de achtergrond wél toezicht op het verbruik.

    Eerste van meerdere nieuwe functionaliteiten

    Bart van den Berg, directeur van Simyo, over de nieuwe functie: “Het afgelopen jaar hebben we veel verzoeken gehad voor nieuwe functies in de Mijn Simyo app. Het verzoek om meerdere telefoonnummers te kunnen beheren, kwam vaak terug op onze Wall of Change. Hierop brengen we de wensen van onze klanten in kaart.

    Met de introductie van deze nieuwe functionaliteit hopen we het Simyo bellers op een slimme en veilige manier net wat eenvoudiger te maken. Deze functie gaan we testen met klanten die aangaven dit graag te willen gebruiken. Deze test loopt via het Simyo Forum en dit is de eerste van meerdere functionaliteiten die we aan de Mijn Simyo app willen toevoegen.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelBelcentrale gaat verder met nieuwe Channel Manager
    Volgende artikel Verkoop van smartphones daalt 0,4% in Q3, Samsung en Huawei groeien nog – Gartner

    Gerelateerde berichten

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    4G

    4G of 5G? That is the question

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jun 17
    17 juni - 19 juni

    TCCA Critical Communications World

    jun 19
    12:30 - 17:30 CEST

    Partner Event BusinessCom en Barracuda

    jun 23
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Den Bosch

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!