Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Connexie BE»Gamma Communications kiest voor ROGER365.io voor optimaal (klant)contact in Teams
Connexie BE

Gamma Communications kiest voor ROGER365.io voor optimaal (klant)contact in Teams

21 februari 20233 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Gamma Communications Nederland breidt haar portfolio uit door het toevoegen van de klantcontact oplossing van ROGER365.io. Zo kunnen partners en klanten van Gamma van hun Microsoft Teams telefonie omgeving upgraden naar een professioneel Klant Contact Center (KCC) door het toevoegen van agent, receptie bedienpost, supervisor en rapportage. Met de integratie van CRM, WhatsApp, Facebook, Twitter, SMS, Webchat en BOT’s kunnen organisaties Microsoft Teams zelfs uitbreiden naar een omnichannel contactcenter.

Gamma is aanbieder van complete zakelijke telefonie oplossingen. Door haar partnership met Microsoft biedt Gamma ook de oplossing Operator Connect. Hiermee kunnen organisaties naadloos telefonie aan hun Teams omgeving toevoegen. Klanten hoeven hiervoor alleen Gamma als operator te selecteren om vervolgens telefoonnummers aan Microsoft Teams gebruikers toe te wijzen. De implementatie en het beheer zijn eenvoudig en gebruiksvriendelijk via het vertrouwde Teams-beheercentrum. De contactcenter oplossing van ROGER365.io sluit hier volledig op aan.

ROGER365.io behaalde als één van de eerste contactcenter oplossingen het certificaat ‘Solution certified by Microsoft’. ROGER365.io maakt gebruik van het ‘Extend Model’ middels een volledige integratie met de Graph API van Microsoft. Het nummerbeheer is net als bij Operator Connect eenvoudig en gebruiksvriendelijk via het vertrouwde Teams-beheercentrum. Op die manier zorgt deze oplossing voor lage infrastructuur- en beheerkosten. Partners kunnen deze oplossingen aan klanten aanbieden zonder dat daar Session Border Controllers (SBC’s) voor nodig zijn.

Rick van Schaik, CCO bij Gamma Communications Benelux legt uit wat de introductie van deze oplossing betekent voor partners en klanten. “We zijn trots op de samenwerking met Microsoft waarbij wij als eerste Nederlandse partner binnen het Operator Connect programma zijn toegetreden. ROGER365.io biedt onze Partners nieuwe integratiemogelijkheden, hiermee kunnen partners MKB-klanten helpen klantcontact binnen Microsoft Teams optimaal te benutten.”

Gerben Hoogwerff Kroon, CEO ROGER365.io zegt hierover: “Dankzij de samenwerking met Gamma kunnen organisaties eenvoudig een omnichannel contactcenter oplossing toevoegen binnen Microsoft Teams. Zonder complexe infrastructuur en snel te realiseren. Hierdoor kan een grote groep MKB-bedrijven een volgende stap zetten in het verbeteren van hun customer experience.”

Over Gamma Communications Nederland

Gamma Communications is een aanbieder van Unified Communications oplossingen voor bedrijfscommunicatie en samenwerking. Het brede portfolio omvat cloud, telefonie en internet oplossingen voor alle segmenten in de zakelijke markt. Gamma Communications werkt uitsluitend en nauw samen met een uitgebreid netwerk van partners. Gamma Communications Nederland is onderdeel van Gamma Communications Benelux, met als moedermaatschappij Gamma Communications plc.. Voor meer informatie, bezoek https://www.gammacommunications.nl/.

Over ROGER365.io

ROGER365.io is een Nederlands Independent Software Vendor (ISV) en wereldwijd Microsoft partner. ROGER365.io levert met het ROGER365.io Omnichannel Contact Center een Contact Center as a Service (CCaaS) oplossing, dat het certificaat “Solution certified for Microsoft Teams” mag dragen. De oplossing biedt integraties met o.a. Teams telefonie, webchat, WhatsApp, SMS en social media. Voor meer informatie, bezoek https://www.ROGER365.io/.

Gerelateerd

Vorige artikelITSD en Provide SME verenigen krachten in Net4IT
Volgende artikel Fivespark breidt directie uit met drie nieuwe leden

Gerelateerde berichten

Mitel brengt nieuwe serie DECT-telefoons

HPE Aruba Networking breidt portfolio uit met 2,5Gb switch en wifi 6 access point

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!