Game Mania en Harmony werken voortaan samen. Zij brengen een interessante propositie op de markt: gamers kunnen nu hun garantie uitbreiden om verzekerd te zijn van de ultieme gaming experience.
Door deze samenwerking kunnen gamers nu in alle Game Mania winkels in Nederland en in België hun console verzekeren met Game Mania Protect. Hiermee kiezen klanten de verzekering die bij hun device past. Er is keuze uit een eenmalige of een maandelijkse formule. De verzekering gaat direct in en geldt voor defecten, schade en eventueel ook diefstal. De dekking is wereldwijd. Eventuele schadeafhandeling of vervanging loopt rechtstreeks via de klantenservice van Harmony – zonder eigen risico. En hierbij staat de snelheid en klanten ervaring voorop.
Jef Van Herck van Harmony: ”Wij zien Game Mania als een premium retail platform. Waar gamers met elkaar in contact komen, prima service krijgen en een mooie experience ervaren. We zijn dan ook trots op het vertrouwen dat Game Mania stelt in Harmony. Deze gezamenlijke propositie is in co-creatie ontwikkeld: het is echt van gamers, voor gamers. Wat ons betreft, een mooi partnership. We kijken er naar uit om nu ook gamers het Why Worry? gevoel van Harmony te laten ervaren.”
Kris Lenaerts, CEO Game Mania: ”Wij willen onze klanten steeds de beste gaming experience bieden. Daarom zijn wij op zoek gegaan naar een verzekeringspartner die ook in die behoeften van onze klanten kan voorzien. Een partner die meer biedt dan alleen de verzekering, en die bijvoorbeeld ook ons winkelpersoneel coacht. We zijn blij dat we samen met Harmony een concept precies voor ons op maat hebben kunnen maken. Een serviceproduct als Game Mania Protect biedt een mooie kans om onze klantervaring, vandaag goed voor een NPS van maar liefst 68, verder te optimaliseren. Na een succesvolle pilot bij een klein aantal vestigingen hebben we al snel besloten om deze nieuwe service uit te rollen naar alle 54 Game Mania winkels”.