Distributeur van netwerk- en beveiligingsoplossingen Kappa Data, breidt zijn portfolio uit met de lancering van een nieuwe service: ExperTechno. Met ExperTechno kan Kappa Data Group gespecialiseerde projecten voor resellers uitvoeren, zodat zij zich kunnen focussen op andere taken.
ExperTechno bestaat al langer en is van oorsprong een specialist in OEM-apparaten sinds 1986, en is ontstaan als merk binnen de Franse divisie van The Kappa Data Group. In de loop van 25 jaar heeft ExperTechno zijn expertise aangescherpt om diensten en oplossingen op maat te leveren door software van partners samen te voegen met de knowhow van het Kappa Data team op het gebied van hardware. Hiermee kan met gebruik van de services de gehele uitrol en standaardimplementaties van een project tot een goed einde worden gebracht. Denk aan alledaagse ensceneringtaken, standaard configuraties, of product logistieke voorbereiding. ExperTechno kan deze aspecten te organiseren en te coördineren zonder uw organisatie verder te belasten.
ExperTechno kan zo de volledige inzet van grote projecten verzorgen, zowel nationaal als internationaal. Het biedt ook de mogelijkheid om extra items zoals kabels, handleidingen, stickers, enzovoort mee te nemen.
OEM-projecten
Naast hun kerndiensten biedt ExperTechno logistiek met toegevoegde waarde aan, waaronder staging van IT-apparatuur en D+1 after-sales service. Met een eigen ontwerpbureau, productiewerkplaats en service- en reparatiefaciliteiten hebben zij de mogelijkheid om aanvullende hardware te produceren. Hun expertise omvat elektronica (PC-architectuur, microcontrollers) en mechanica (chassis, behuizingen, kiosken, totems).
ExperTechno biedt ook gepersonaliseerde product- en IT-diensten aan, van het ontwerp tot de implementatie van aangepaste tools voor projectdiensten en logistieke behoeften. Door voor ExperTechno te kiezen, krijg je toegang tot ontwerp- en prototypingdiensten, integratie, service en reparatie, tot en met de OS-installatie voor de levering van afgewerkte producten. Hun after-sales diensten, waaronder after-sales verwerking met hoge toegevoegde waarde (D+1), zorgen voor een uitgebreid ondersteuningssysteem.