Exertis werkt samen met Poly aan nieuw UC-platform Exertis Voice. Exertis en Poly zullen Exertis Voice officieel onthullen aan een groep resellers en zakelijke klanten tijdens een lanceringsevenement op 22 juni in Londen, zo meldt nieuwsplatform UC Today. Tijdens het event laten beide bedrijven zien hoe ze de digitale transformatie van de telecomindustrie na de uitschakeling van PSTN en ISDN in 2025 in de UK willen ondersteunen. Vooralsnog betreft het dan ook een launch in Groot-Brittannië.
De lancering komt terwijl het VK zich voorbereidt op het einde van analoge PSTN- en ISDN-lijnen – nog steeds gebruikt door meer dan 40% van de kleine bedrijven in het land – die in 2025 zullen worden uitgeschakeld. Exertis en Poly beloven een “naadloze overgang” naar digitaal voor klanten als onderdeel van hun overstap naar digitale telefonie.
Exertis Voice is bestemd vanaf één tot duizenden gebruikers. De verwachte functies zijn met name mobiele PBX, MS Teams-integratie, geavanceerde analyses, oproepopnames met sentimentanalyse en transcripties, callcenterfuncties en videoconferenties. Het wordt ondersteund door door Exertis beheerde services (inclusief een 24/7 ondersteuningsteam). Exertis Voice-oplossingen en Poly-hardware zijn bedoeld om de overgang van analoog naar digitaal voor klanten naadloos te laten verlopen.
Steve Jobburns, UC&C Manager bij Exertis Voice: “Exertis Voice biedt concurrerende pakketten die anders zijn dan al het andere op de markt, met een volledig geconvergeerde oplossing. De flexibele en programmeerbare functies die Exertis Voice kan bieden, maken de ideale oplossing voor klanten van elke omvang om hun telefonie cloudgebaseerd te maken. Er is nog nooit een belangrijker moment geweest om te handelen.”
De samenwerking met Exertis op Exertis Voice handhaaft de strategie van Poly om een portfolio van hybride werk gebaseerde aanbiedingen op te bouwen, in de overtuiging dat hybride werken de balans tussen thuiswerken en kantoor zal verfijnen.