Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»Enreach introduceert met Shomi AI-assistent voor slimme zakelijke communicatie
    Telecom

    Enreach introduceert met Shomi AI-assistent voor slimme zakelijke communicatie

    17 april 20254 Min leestijd
    Enreach introduceert met Shomi AI-assistent voor slimme zakelijke communicatie Koen van Geffen
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Enreach, de toonaangevende Europese aanbieder van slimme contactoplossingen, lanceert Shomi , een AI-aangedreven persoonlijke assistent die zakelijke communicatie en samenwerking efficiënter maakt. Als onderdeel van de Enreach Contact unified communications-oplossing biedt Shomi intelligente ondersteuning die helpt bij het optimaliseren van bereikbaarheid, het stroomlijnen van werkprocessen en het beheren van oproepen, voicemailberichten en dagelijkse taken, waardoor gebruikers meer tijd krijgen om zich te concentreren op wat echt belangrijk is.

    Gebouwd op Enreach’s eigen Conversational AI-technologie en een diepgaand begrip van de diverse behoeften van bedrijven in heel Europa, weerspiegelt Shomi de toewijding van het bedrijf om geavanceerde technologie toegankelijk te maken voor bedrijven van elke omvang. Het zorgt ervoor dat AI-tools iedere gebruiker in staat stelt om productiever te werken. Shomi maakt AI praktisch, intuïtief, leuk en toegankelijk – zelfs voor kleine en middelgrote bedrijven.

    Een slimmere manier van werken

    Shomi is ontworpen om gebruikers te helpen gefocust en in controle te blijven over hun communicatie en werkprocessen. Het vereenvoudigt taken die normaal gesproken tijd en moeite kosten, zoals het beheren van oproepen, het samenvatten van vergaderingen of het delen van notities.

    De belangrijkste functionaliteiten waar Shomi gebruikers mee gaat helpen zijn:

    Gespreksscreening – Shomi beantwoordt oproepen, legt de intentie van de beller vast en helpt je bepalen hoe je wilt reageren.

    Gespreksanalyse – Vat telefoongesprekken samen, genereert transcriptie en brengt belangrijke actiepunten naar voren.

    Offline meeting analyse – Neemt offline vergaderingen op, genereert transcriptie en brengt belangrijke actiepunten naar voren.

    Slimme voicemail – Zet voicemailberichten om in tekst, zodat je ze kunt lezen en beantwoorden wanneer het jou uitkomt.

    Enreach is Shomi verder aan het ontwikkelen tot een nog slimmere AI-assistent die gebruikers proactief ondersteunt bij het optimaliseren van hun productiviteit. In de toekomst zullen de slimme en op maat gemaakte integratiemogelijkheden van Shomi in CRM-systemen, Microsoft Outlook en meer werkprocessen stroomlijnen, de efficiëntie van planningen verhogen en op maat gemaakte oplossingen bieden voor specifieke behoeften, meer productiviteit en gepersonaliseerde klantinteracties.

    Shomi: AI toegankelijk voor iedereen

    “Met Shomi introduceren we een AI-assistent die professionals echt helpt om slimmer te werken, niet harder. Door onderbrekingen te verminderen en het afronden van tijdrovende taken te versnellen, verhoogt Shomi de productiviteit en efficiëntie en verbetert uiteindelijk de gebruikerservaring,” zegt Koen van Geffen, CTO van Enreach. “Wij herdefiniëren de rol van AI in zakelijke communicatie door het een praktische en alledaagse assistent te maken, in plaats van een complexe technologie. Dit sluit perfect aan bij onze missie om geavanceerde technologie toegankelijk te maken voor iedereen, zodat het ten goede komt aan bedrijven van elke omvang.”

    Shomi maakt deel uit van Enreach Contact, de gebruiksvriendelijke en schaalbare UCaaS-oplossing van Enreach die spraak, chat, video, geavanceerd oproepbeheer en AI-functionaliteiten combineert, samen met vaste en mobiele connectiviteit. Enreach Contact speelt in op de digitale transformatiebehoeften van bedrijven, maakt communicatie vloeiender, integratie naadloos en thuiswerken toegankelijk voor iedereen.

    Shomi is vanaf vandaag beschikbaar voor alle partners en op woensdag 23 april 2025 voor alle eindgebruikers.

    Lees het interview met Koen van Geffen over Shomi in de komende uitgave van TBM, die binnenkort op de mat ligt.

    Over Enreach

    Enreach levert geïntegreerde samenwerkingstools en telecomdiensten met een gebruiksvriendelijke interface die is gebouwd rondom klant specifieke behoeften en systemen. Met onze oplossingen kunnen bedrijven – van iedere omvang en in iedere branche- voorbij gaan aan de technologie en zich richten op kwalitatieve, menselijke interactie. Al onze activiteiten dragen bij aan intelligente, geïntegreerde IT- en communicatieoplossingen die zorgen voor optimale communicatie en workflow tussen organisaties. We leveren deze via wederverkopers, serviceproviders en directe kanalen. Enreach is actief in 25 landen en heeft meer dan 1000 medewerkers in 20 verschillende Europese kantoren.

    Voor meer informatie over Enreach, ga naar www.enreach.nl. 

    Gerelateerd

    Vorige artikelGigaset lanceert uitgebreid portfolio IP-desktoptelefoons
    Volgende artikel ACM onderzoekt opzegdrempels bij telecomaanbieders

    Gerelateerde berichten

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    https://www.fcbarcelona.com/en/FC Barcelona lanceert met Barça Mobile eigen MVNO

    FC Barcelona lanceert met Barça Mobile eigen MVNO

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    jun 11
    12:00 - 18:00 CEST

    Partner Event Internet on Demand: ‘FWA: the next big thing in telecom’

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!