Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»Enreach helpt partners met CCaaS en SwyxON nieuwe klantsegmenten te ontsluiten
    Telecom

    Enreach helpt partners met CCaaS en SwyxON nieuwe klantsegmenten te ontsluiten

    8 juni 20224 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Enreach maakt het eenvoudiger voor resellers om callcenteroplossingen aan te bieden, met de introductie van een Contact Center as a Service (CCaaS) verkoop- en implementatieprogramma. Daarnaast lanceert het bedrijf per 1 juli SwyxON: een geavanceerde hosted voice oplossing voor bedrijven met specifieke telecomvraagstukken, waarbij meer maatwerk wenselijk is.

    Enreach kondigde de nieuwe (partner)diensten aan tijdens haar partnerevent op 2 juni, bij maatschappelijk partner Almere City FC. De van oorsprong Nederlandse speler deelde daar tevens updates over de kansen voor partners in relatie tot het Microsoft Operator Connect Programma, de verrijking van het portfolio met AI-, cloud & collaboration-oplossingen en een geheel nieuwe mobiele propositie.

    Contact Center as a Service-programma

    Dankzij de overname van Masvoz en Benemen levert Enreach al enige tijd geavanceerde callcenteroplossingen. Een welkome verrijking van het Enreach-portfolio, maar één die wel een bepaald kennisniveau vereist. In de praktijk blijkt het best een investering om dat op peil te houden. Om ervoor te zorgen dat partners geen kansen mislopen en hen optimaal te ondersteunen introduceert Enreach nu een verkoop- en implementatieprogramma. Partners kunnen daarbij een beroep doen op de specialisten van Enreach, voor het totale CCaaS-portfolio. Ook embedded voice, waarbij callcenteroplossingen integreren met diverse CRM-systemen, behoort bijvoorbeeld tot de mogelijkheden. Enreach helpt partners te bepalen welke oplossing het beste aansluit terwijl de partner het klanteigendom behoudt.

    SwyxON voor meer mogelijkheden en maatwerk

    Vanaf 1 juli kunnen Enreach partners in Nederland SwyxON aanbieden, wat voortkomt uit de overname van Swyx. De introductie van SwyxON biedt partners mogelijkheden om complexere telecomvraagstukken te beantwoorden. Zo biedt de hosted voice-oplossing bijvoorbeeld onderscheidende features die helpen om serviceprocessen te verbeteren, zoals analyses in relatie tot wachtrijen en gespreksafhandeling. Ook is het mogelijk om gesprekken te routeren op basis van skills of (CRM)data, afkomstig van onder andere Microsoft Dynamics of Salesforce.

    Optimaal gebruik maken Teams met Microsoft Operator Connect

    Enreach zal op korte termijn worden opgenomen in het Microsoft Operator Connect-programma, te beginnen met Nederland, Denemarken, Finland, Duitsland en Spanje. Hiermee kunnen eindklanten vanuit de Microsoft portal vaste telefonie en nummerblokken afnemen en managen. Medewerkers zijn daarmee in Teams bereikbaar op hun vaste telefoonnummer en kunnen daarmee ook vanuit Teams uitbellen. Enreach biedt daarbij een betere SLA dan Microsoft op de telefonie, om de bereikbaar te waarborgen.
    Tijdens het partnerevent liet Enreach zien hoe het waarde toevoegt met geïntegreerde diensten om Microsoft Teams te verrijken, zoals de integraties met WhatsApp Business en AI-gedreven conversational Botsquad-apps, maar ook callcenter-CRM-integraties en marketing automation-functionaliteit voor outbound communicatie. Enreach kiest bewust voor een nauwe samenwerking met Microsoft en zoekt voortdurend naar mogelijkheden om samen waarde te creëren voor eindklanten. Hiermee stelt Enreach klanten in staat om samen te werken en contact te leggen zoals zij dat willen, via het platform van hun voorkeur.

    Portfolioverbreding en -vernieuwing

    Naast de bovengenoemde introducties kondigde Enreach een update aan van hun mobiele propositie met nieuwe prijsplannen. Ook werd er tijdens het partnerevent stilgestaan bij de portfolioverbreding en bijbehorende plannen voor de nabije toekomst. Zo werd tijdens het partnerevent uit de doeken gedaan dat er meerdere producten aankomen waarbij de AI-functionaliteit van Botsquad wordt geïntegreerd, om optimaal te kunnen differentiëren in de markt. Ook het cloud- en collaboration-portfolio, dat is ondergebracht bij DSD en CloudLand, zal integraal worden aangeboden.

    Terry Aurik, CEO Enreach Nederland: “Het was fantastisch om onze partners na twee jaar weer in groten getale live te kunnen ontmoeten. Dat maakte dit eerste Nederlandse Enreach partnerevent extra bijzonder. We hebben ook meerdere producten en diensten aangekondigd die rechtstreeks voortkomen uit onze internationale groep. Dit laat partners het voordeel van onze groeistrategie zien. Deze introducties sterken ons in onze ambitie om Europees marktleider te worden op het gebied van zakelijke converged contactoplossingen.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelECN neemt Nederlandse LoRaWAN-operator Techtenna over
    Volgende artikel Cellnex en IP-Connected bieden gezamenlijk Private Network as-a-Service oplossing voor de zorgsector

    Gerelateerde berichten

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    mitel-bereikt-mijlpaal-van-drie-miljoen-cloud-abonnees

    Mitel rondt herstructurering af en richt zich op toekomst als gezonde organisatie

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    sep 23
    23 september - 25 september

    KPN Partner Network: Vision 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!