Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Telecom»Enreach biedt met MKB Compleet telefoniedienst met AI-functionaliteit
Telecom

Enreach biedt met MKB Compleet telefoniedienst met AI-functionaliteit

4 oktober 20222 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Enreach introduceert MKB Compleet: een nieuwe telefoniedienst waarbij AI-functionaliteit en vast-mobiel integratie standaard zijn inbegrepen, voor een scherp en vast maandbedrag. De dienst faciliteert ondernemers bij het hybride werken en stelt hen in staat om altijd en overal bereikbaar te zijn, zelfs als ze de telefoon even niet kunnen beantwoorden.

MKB Compleet helpt ondernemers om bereikbaar te zijn zoals zij dat willen en stelt hen in staat om zich optimaal te focussen op hun werkzaamheden, zonder af te doen aan de klantbeleving of kansen mis te lopen. Dit komt mede door de AI-functionaliteit waarmee communicatieprocessen geautomatiseerd kunnen worden.

Enreach is de eerste en enige partij die vast- mobiel en AI combineert in een ‘alles-in-een’ telefoniedienst. Dat is een van de voordelen van de overname van het Nederlandse Botsquad in 2020, een pionier in conversational Artificial Intelligence (AI).

Slimme integraties om klantcontact te optimaliseren

De AI-functionaliteit uit het Botsquad-portfolio biedt ondernemers de mogelijkheid om bestaande communicatieprocessen te optimaliseren. Denk aan slimme wachtrijen en keuzemenu’s om inkomende oproepen zo efficiënt mogelijk af te handelen, maar ook een slimme centrale voicemail (voor vast- en mobiel) die spraak omzet in tekst en direct doorzet naar de juiste afdeling. Het klantcontact kan bovendien automatisch worden geregistreerd, om ook vervolgcontact te optimaliseren.

Daarnaast maakt MKB Compleet het eenvoudiger voor ondernemers om klantcontact te faciliteren via diverse communicatiekanalen. De oplossing combineert onder andere WhatsApp, chat en diverse socialmediakanalen en maakt het daarbij mogelijk om vragen centraal af te handelen of door te zetten naar beschikbare collega’s.

Een aanspreekpunt voor alle ICT-vraagstukken

MKB Compleet is vanaf 5 oktober beschikbaar via het Enreach-partnerkanaal. De AI-functionaliteit wordt per 1 december ontsloten. Voor een optimaal totaalplaatje kunnen klanten bij Enreach-partners aansluitend ook terecht voor internetverbindingen en diverse cloud- en samenwerkoplossingen, zoals de verschillende diensten uit de Microsoft Suite en uitgebreide (netwerk)security-oplossingen.

Bart Sotthewes, Porfolio Manager bij Enreach: “We zijn erg trots op deze propositie. Een aantal mogelijkheden en randvoorwaarden zijn tegenwoordig redelijk standaard. Zoals onbeperkt bellen en flexibele contractvoorwaarden. MKB Compleet gaat echter veel verder dan dat. We bieden ondernemers grip op hun klantcontact, juist door ze de functionaliteit te bieden om even niet bereikbaar te zijn. Dit stelt hen in staat om zich te focussen op hun werkzaamheden, of juist hun werk-privébalans. Zo kunnen zij ondernemen met het vizier op de toekomst.”

Gerelateerd

Vorige artikelTransatel en Capestone samen in vereenvoudigen mobiele internetoplossingen voor IoT, edge en Wireless WAN
Volgende artikel Verkoop koptelefoons in Q2 voor eerst boven 10 miljard euro

Gerelateerde berichten

Voor zakelijke communicatie bellen populairst, maar jongeren kiezen voor messaging

Voor zakelijke communicatie bellen populairst, jongeren kiezen messaging

Naturalis en KPN onthullen eerste groene glasvezelcentrale van Nederland

Naturalis en KPN onthullen eerste groene glasvezelcentrale van Nederland

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!