Dstny Nederland organiseerde drie weken na de Dstny White Label Services Partnerdag deze week haar eerste klantevenement. Met kennissessies waarbij Dstny specialisten en partners de bezoekers meenemen in de nieuwste diensten en ontwikkelingen op gebied van Business Communications, gecombineerd met een bezoek aan de locaties Sint Oedenrode en Gemert.
Tijdens een goedgevulde dag kregen de klanten van Dstny volop informatie en demo’s. Met een luxe tourbus werd gependeld tussen de twee locaties, waarbij onderweg onder leiding van Pascal Hertogs de Dstny Quiz werd gehouden. De dag werd afgesloten met een inspirerende presentatie van klantenluisteraar Frans Reichardt.
De ochtendsessie in het auditorium van het Business Center in Gemert werd geopend door Sales Manager Fehed Asee. Vervolgens ging Ed Smit, managing director Dstny Nederland kort in op de afgelopen jaren, waarin Dstny veel overnames heeft gedaan en zo veel technologie heeft toegevoegd aan de organisatie: “Al die technologie gaan we nu samenbrengen en komt op termijn allemaal in één platform. Waarbij eenvoud voorop staat; makkelijk te bedienen en mobile first. Overal en altijd je werk kunnen blijven doen. En meerwaarde bieden voor de business van onze partners. Onder meer door een integratie met Microsoft Teams.
Lee Carmichael, CX Manager Dstny Nederland vertelde enthousiast over de samenwerking met T-Mobile, waardoor Dstny de @Work mobile propositie in de markt zet, met bijvoorbeeld een unlimited plus bundel met in de Europese Unie 70 GB en een dedicated wereldbundel.
Achter de schermen wordt veel gewerkt aan integratie van verschillende software pakketten, vertelde hij. Het is belangrijk om die integraties goed te begeleiden en uit te leggen middels videos op YouTube maar ook via e-learning programma’s.
Hij noemde ook nog de overname van Qunifi in maart met hun call2teams platform, waardoor Dstny in één klap wereldleider werd in teams integratie voor UCaaS providers.
“We worden steeds beter achter de schermen, vertelt hij nog. Om de customer value proposition te verbeteren is in mei 2022 het customer experience programma gestart.
Menno Janssen Teamlead Solution Development bij Dstny, vertelde over én demonstreerde de mogelijkheden binnen de CRM en ERP- integraties met VoIPcube, de koppelingen met Swyx en 3CX en integraties als met Exact online. En ook over een aantal nieuwe features, zoals de mogelijkheid om binnen ECQ (ExtendedCallQueue) wachtrijen wat slimmer te maken.